اخبار روز

اتهامات وارده به ترامپ همچنان ادامه دار است! / متهم شدن 18 نفر در خصوص پرونده ترامپ!

دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا است که پس از روی کار آمدن بایدن باز هم از مواضع خود کوتاه نیامد و حاضر نشد رئیس جمهوری او را بپذیرید. با وجود اقدامات زیاد او در خصوص بر کناری بایدن، حال خود متهم شده و به گفته او پرونده سازی ها علیه او همچنان ادامه دار است.

رئیس جمهور سابق آمریکا اتهامات وارده علیه خود در پرونده انتخابات 2020 را رد کرده است.

به گزارش پی ام آپ به نقل از ایسنا، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا روز جمعه اتهامات وارده به خود در پرونده تلاش برای تغییر نتیجه انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا در ایالت جورجیا را رد کرد.

دوشنبه گذشته، هیئت منصفه دادگاه شهری فولتون در جورجیا، ایالات متحده، دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین این کشور را به “عدم تمکین به قانون” و “تلاش برای بی اعتبار کردن نتایج انتخابات 2020” متهم کرد و در 25 اوت، (3 شهریور) برای او مهلتی برای حضور در دادگاه تعیین کرد.

هفته گذشته، فانی ویلیس، دادستان منطقه فولتون، جورجیا، پرونده و کیفرخواست جدیدی علیه دونالد ترامپ ارائه کرد. این اتهامات شامل «توطئه برای تغییر نتایج انتخابات، نقض قرارداد، نقض سوگند و نافرمانی از قانون» است.

در کیفرخواست 98 صفحه ای دادگاه نام 19 متهم (18 مقام سابق به اضافه دونالد ترامپ) و 41 اتهام ذکر شده است. همه افراد نامبرده به “تخطی از قانون” متهم شدند. اتهامی که می تواند تا 20 سال حبس داشته باشد.

علاوه بر دونالد ترامپ، 18 مقام دیگر از جمله مارک میدوز، رئیس دفتر کاخ سفید ترامپ و بسیاری از وکلای فعلی و سابق از جمله رودی جولیانی که زمانی یکی از وکلای سابق دفاعی ترامپ بود، متهم شده اند. همه این افراد در لیست بلند بالا متهم به “بی اعتبار کردن پیروزی جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده در انتخابات 2020” هستند.

دونالد ترامپ در واکنش به کیفرخواست و حضورش در دادگاه جورجیا گفت: پرونده سازی همچنان ادامه دارد!

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا