اخبار روز سینما

قسمت خنده دار برنامه مهمانی با دو کاراکتر «نوک خراب» و «روحی»/ ایرج طهماسب چه کار می‌کند با دل ما!

در قسمت جدید سریال «مهمونی» که هم اکنون از نمایش خانگی در حال پخش شدن است. روحی که یکی از کاراکترهای محبوب این برنامه است، مثل ساقی میخواهد به کلاغی که تشنه پنیر است و چرت می زند هوای پنیر می فروشد.

به گزارش پی ام آپ، کلاغ یا «نوک خراب» شخصیت جدید سریال «مهمونی» است که به پنیر اعتیاد دارد و قیمه می خواهد آن را ترک کند.

روحی در قسمت 13 می گوید که شغل جدیدی پیدا کرده و ساندویچ پنیر با اسانس را به مردم در دبه هوا می فروشد. بعد کلاغ را صدا می‌کند و می گوید پنیر بیاور و در بسته بندی های مختلف 8 و 10 و 12 تومانی بفروش می‌رساند.

رونمایی از شخصیت جدید مهمونی در قسمت نهم فصل دوم

کلاغی که چرت می زند خوشحال می شود و روح برایش شرط می گذارد که هر شب در خانه اش را زد بگوید خماری و دست خالی است، بعد به او می گوید که یک گوشه بنشین و کلاهت را بردار صورتش را لمس کنید و سوراخ چپ بینی اش را لمس کنید

نی را در سوراخ سمت راست بینی خود قرار دهید و هوای پنیر را فشار دهید. کلاغ چندین نفس می کشد و سپس خنک می شود و شروع به خواندن و خندیدن می کند. طهماسب برای طبیعی جلوه دادن اوضاع می گوید هوای میان وعده پنیر است و این کلاغ پنیر را خیلی دوست دارد.

«مهمانی» به کارگردانی ایرج طهماسب چهارشنبه ها در نمایش خانگی نماوا و فیلمو اکران می شود.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا