اخبار روز سینما

اتفاقات جالب قسمت 19 پارتی | چشمان عاشقانه «بچه» و «نوروز» با «کوروش»

ایرج طهماسب در نوزدهمین قسمت «مهمان» به موضوع ارتباط چشمی عاشقانه در فضای مجازی دست زد و با ایجاد موقعیت های دعوای جذاب برای عکس گرفتن، از این گونه ابراز علاقه های غیرواقعی در فضای مجازی انتقاد کرد.

به گزارش پی ام آپ، در نوزدهمین قسمت از سریال مهمانی ایرج طهماسب با انتشار اشتباهی عکسی در فضای مجازی سر و صدای زیادی به پا کرد. در این عکس کوروش روی یک زانو در حال تقدیم دسته گل به کیت است. بعد از دعواهای خانوادگی که این عکس برای کوروش به ارمغان آورد، بین شخصیت های مهمانی اختلاف ایجاد شد. سهیلا نوروز را مجبور کرد زانو بزند و به او گل بدهد تا همان عکس را بگذارند و بوته از پسر خواست که دقیقا همان موقعیت عاشقانه را تکرار کند.

پسری که با ورود شخصیت عروسکی بوته به سریال، زندگی اش تغییر کرد، چون مجبور بود زانو بزند و عکسی عاشقانه بگیرد، مدام ایرج طهماسب را بد و نادرست خطاب می کرد و به خودش فحش می داد که چرا باید به خاطر عشق به بوته دست به چنین حرکاتی بزند.

پیشنهاد ازدواج کوروش از «کیت» به ماجراهای جالبی در این قسمت از «پارتی» منجر شد.

نکته قابل توجه در قسمت جدید «پارتی» این بود که هیچ کدام از عکس ها واقعی نبودند و در پشت صحنه همه آن ها دعوا و جنجال در جریان بود. در واقع طهماسب می خواست نشان دهد که پشت عکس های عاشقانه ای که در فضای مجازی منتشر می شود، هیچ احساس واقعی وجود ندارد و بخش مهمی از آنها ناشی از توهمات شبکه های اجتماعی است.

نکته جالب اینجاست که روحی در بخشی از سریال خاطره جالبی از دوستی خود با روح مریل استریپ تعریف کرد و زمانی که عکس خود را به طهماسب نشان داد، طهماسب عکس اشتباهی از آنها را همه جا منتشر کرد. جالبتر اینکه روحی در مورد شبکه اجتماعی ویژه ارواح به نام «روهیتر» صحبت کرد و گفت که آنها هم وارد فیلتر شده و «روهیت» را می زنند.

ماجرای فال پسر یکی از نکات جالب این قسمت بود. شخصی به پسری فال فروخت و گفت زندگی او را تباه می کند و از طهماسب می خواست «سخنان شیرین شاه شمشاد قدان خسرو» را برای او تعبیر کند.

قسمت 19 “پارتی” سه شنبه 27 تیر توسط پلتفرم های فیلمو و نماوا منتشر شده است و زمان انتشار قسمت 20 بعد از دهه اول محرم یعنی چهارشنبه یازدهم است. مرداد بودن.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا