اخبار روز

ابلاغ قانون جدید عرضه سوخت با کارت شخصی


به گزارش پی ام آپ، رضا نواز با اشاره به افزایش مصرف بنزین در کشور در روزهای اخیر، اظهار کرد: منابع اصلی تولید بنزین در پالایشگاه های ایران در جنوب کشور مستقر هستند اما مقصد فقط تهران است. نیمه شمالی کشور، بنابراین انتقال بنزین از جنوب به شمال به دلیل مصرف بالای گاز با مشکل مواجه است.

سخنگوی اتحادیه کارگران کاغذ گفت: افزایش مصرف بنزین در برخی شهرها در روزهای اخیر باعث شد تا انتقال محموله های بنزین به جایگاه ها با توجه به موعد مقرر با تاخیر اندکی همراه باشد به همین دلیل برخی از پمپ بنزین ها دچار تاخیر شدند. مشکلات برای مدت کوتاهی دوره زمانی در 24 ساعت گذشته

وی تاکید کرد: این مشکلات به زودی برطرف شده و تا کنون ما اتحادیه ها خبری از افزایش قیمت بنزین نداشته ایم و مسئولان دولتی همواره آن را تکذیب کرده اند.

نواز گفت: در حال حاضر برای هر بار سوخت گیری در جایگاه ها سقف تعیین شده است و مردم می توانند با استفاده از کارت سوخت جایگاه ها، در هر سوخت گیری 15، 20، 30 و 40 لیتر بنزین بر حسب استان ها دریافت کنند. تاکید می کنم این رقم بسته به هر استانی متفاوت است.

سخنگوی اتحادیه کارگران کاغذ گفت: اما سقف هر بار سوخت گیری با کارت سوخت شخصی بیشتر است و بسته به نوع استان اعداد معادل 30، 40 و 60 لیتر است. البته بین هر بار سوخت گیری بسته به استان های مختلف فاصله زمانی 3 تا 8 ساعت نیز در نظر گرفته شده است. یعنی امکان دریافت دوبار متوالی گاز وجود ندارد و باید مدتی بگذرد. البته در صورت انتقال از استانی به استان دیگر حدود از صفر محاسبه می شود.

وی تاکید کرد: با توجه به الزام قانون بودجه 1402 مبنی بر مدیریت کارت سوخت جایگاه ها، از عزیزان تقاضا داریم کارت سوخت شخصی خود را برای سوخت گیری به همراه داشته باشند.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا