اخبار ورزشی

افتخارآفرینی “ناهید کیانی” با گردن‌آویز طلا/ دختر ایران روی سکوی قهرمانی قرار گرفت

به گزارش پی ام آپ، مسابقات جهانی تکواندو 2023 در باکو پایتخت آذربایجان به پایان رسید و تیم های برتر این رقابت ها مشخص شدند.

در بخش مردان تکواندو، تیم کره جنوبی با سه مدال طلا و یک مدال نقره به عنوان قهرمان مسابقات جهانی تکواندو شد و کرواسی با یک مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز در رتبه دوم قرار گرفت و تیم ترکیه با یک مدال طلا و دو مدال برنز در رتبه سوم قرار گرفت. متاسفانه تیم مردان تکواندو ایران فقط دو مدال برنز بدست آوردند و در رتبه دوازدهمی جایگاه خود را به دست آوردند.

در بخش زنان تکواندو، تیم ترکیه با دو مدال طلا و یک مدال نقره به عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و فرانسه با دو مدال طلا در رتبه دوم قرار گرفت و کرواسی با دو مدال طلا و یک مدال برنز در رتبه سوم قرار گرفت. تیم پناهندگان نیز با یک مدال طلا و سه مدال برنز، بالاتر از کرواسی قرار داشت، اما در رده‌بندی تیمی قرار داده نشد. تک مدال طلای ناهید کیانی نیز به تیم تکواندوی بانوان ایران کمک کرد تا در جایگاه پنجم قرار گیرند، در حالی که شش نماینده از تیم تکواندوی بانوان ایران در مراحل حذف از این مسابقات خارج شدند.

همچنین در تیم های مردان و زنان کره جنوبی با 3 طلا و 1 نقره قهرمان شد، ترکیه با 3 طلا و 4 برنز دوم شد و کرواسی با 2 طلا، 1 نقره و 3 برنز در رده سوم جهان قرار گرفت. ایران نیز با یک طلا و دو برنز در رده ششم مردان و زنان قرار گرفت.

گردآوری شده از سایت اقتصاد ۱۰۰

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا