اخبار روز سینما جهان

ابتکار آکادمی برای جشن ۱۰۰ سالگی اسکار

آکادمی با برنامه ای ویژه در نظر دارد تا به مناسبت صدمین سالگرد اسکار دامنه فعالیت خود را گسترش دهد.

به گزارش مهرآکادمی، جانت یانگ، رئیس آکادمی و بیل کرامر، مدیر عامل آکادمی، این ابتکار را که با سرمایه گذاری 500 میلیون دلاری امکان پذیر شده است، در رم در برنامه ای به میزبانی استودیوی معروف چیتا اعلام کردند.

رولکس در گام اول 100 میلیون دلار برای این برنامه کمک کرده است. این کمپانی مدت هاست که از حامیان آکادمی اسکار بوده است.

بیل کرامر از «آکادمی 100» به عنوان برنامه ای یاد کرد که تأثیر و نفوذ جهانی این نهاد را تعمیق می بخشد و افزود: آکادمی به زودی وارد قرن دوم خود می شود و می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که همچنان رهبر برجسته بین المللی خواهیم بود. جامعه سینما.”

یانگ همچنین به تنوع و بین المللی شدن آکادمی بیش از هر زمان دیگری اشاره کرد و گفت: از 11000 عضو فعلی آکادمی، 30 درصد آنها خارج از آمریکا زندگی می کنند.

وی تاکید کرد: وقتی چهره های بین المللی را به میدان می آوریم مخاطبان جدیدی از سراسر دنیا به دست می آوریم.

کمپین آکادمی 100 شامل میزبانی کنفرانس ها، گردهمایی های اجتماعی، رویدادهای ویژه و برنامه های آموزشی با اعضای آکادمی و انجمن های فیلم و هنر در سراسر جهان است. جزئیات این وقایع هنوز مخفی نگه داشته شده است.

در بیانیه اسکار آمده است که محل برگزاری این برنامه ها بوئنوس آیرس، کن، ژوهانسبورگ، کیوتو، لاگوس، لندن، لس آنجلس، مراکش، ملبورن، مکزیکو سیتی، بمبئی، نیویورک، رم، سانفرانسیسکو، سئول، تورنتو، تورون، ونیز و غیره

از سال 2027، به افتخار صدمین سالگرد جوایز اسکار که در سال 2028 برگزار می شود، موزه آکادمی مجموعه ای از نمایشگاه های ویژه، برنامه های فیلم و نشریات مربوط به تاریخچه آکادمی و جوایز اسکار را ارائه می دهد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا