اخبار روز

آیفون 16 با طراحی جدید عرضه می شود


وب سایت 91 Mobiles تصویری از طرح طراحی آیفون 16 پرو را به اشتراک گذاشته است که در این تصویر می بینیم که پرچمدار بعدی اپل تفاوت زیادی با آیفون 15 پرو نخواهد داشت اما چیدمان دکمه ها کمی تغییر می کند.

اکنون دکمه اکشن کمی طولانی تر شده و اندازه آن شبیه دکمه های تنظیم صدا است. دکمه جدید Capture نیز در این چیدمان قابل مشاهده است و در زیر دکمه اکشن در سمت چپ قاب دستگاه قرار دارد. اندازه این دکمه با دکمه اکشن تفاوت چندانی ندارد اما ظاهراً نباید آن را بلند کرد. دکمه کپچر احتمالا با قاب گوشی همسطح خواهد بود.

طراحی شماتیک آیفون 16 پرو و ​​دکمه ضبط آن

پیش از این یورونیوز تصاویر دقیقی از طراحی آیفون 13 پرو و ​​14 پرو منتشر کرده بود که چند روز پیش نیز این وب سایت تصاویری از طراحی آیفون SE 4 را منتشر کرد که ظاهری مشابه با آیفون 14 را نشان می داد.

طبق شایعات، آیفون 16 پرو و ​​پرو مکس صفحه نمایش بزرگتری خواهند داشت. در نسل بعدی اپل به جای 6.1 و 6.7 اینچی احتمالا از 6.3 و 6.9 اینچی استفاده خواهد کرد. با توجه به تغییر قاب آیفون 15 به تیتانیوم و لبه های گرد دستگاه، بعید است که تغییر بزرگی برای سری آیفون 16 ایجاد شود.

با این حال، از آنجایی که هنوز زمان زیادی با افت 1403 باقی مانده است، باید منتظر بمانیم و ببینیم که گزارش های بعدی در مورد آیفون 16 چه می گویند. با توجه به اینکه فروش آیفون در بازارهای بزرگی مانند چین کاهش یافته است، عرضه آیفون جدید بدون استفاده از آیفون تغییرات عمده کمکی به بهبود وضعیت شرکت نخواهد کرد.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا