اخبار روز سینما

آیا گلشیفته فراهانی باردار است؟ بارداری گلشیفته فراهانی از مجری فارسی زبان/ویدئو

بارداری گلشیفته فراهانی مجری فارسی زبان مدت هاست که سر و صدا کرده است. ادامه مطلب را بخوانید تا ببینید آیا این خبر صحت دارد یا خیر.

گلشیفته فراهانی بازیگر جنجالی کشورمان که چندی پیش ازدواجش با مجری صدای آمریکا در رسانه ها مطرح شد، مدتی است که شایعاتی مبنی بر بارداری خود منتشر کرده است. مدتی است که شایعات زیادی در مورد بارداری گلشیفته فراهانی به گوش می رسد. چندین صفحه به طور گسترده شایعه باردار بودن او را منتشر کرده و با انتشار ویدیوی زیر مدعی باردار بودن او شدند.

این بازیگر 39 ساله دختر بهزاد فراهانی و خواهر شقایق فراهانی است. گلشیفته فراهانی فعالیت حرفه ای خود را با فیلم درخت گلابی آغاز کرده است. گلشیفته فراهانی در سال ۱۳۸۶ به دلیل بازی در فیلم یک مشت دروغ ممنوع شد. گلشیفته فراهانی پس از مهاجرت از ایران در فیلم های سینمایی زیادی بازی کرده است.ویدیوی عجیب از گلشیفته فراهانی و همکارانش در فضای مجازی منتشر شده است.

این مقاله که اکنون درحال مطالعه آن بودید با عنوان آیا گلشیفته فراهانی باردار است؟ | بارداری گلشیفته فراهانی مجری فارسی زبان

که در تاریخ 2023-05-18 20:45:00 در پی ام آپ درج شده است توسط موتور جستجوی پی ام آپ جمع آوری شده است

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا