اخبار روز سینما

ملاک و استانداردهای زیبایی در کشورهای مختلف چیست؟/ افراد در سراسر دنیا چه چیزی را ملاک زیبایی قرار می‌دهند؟

به گزارش پی ام آپ، مردم در سراسر دنیا تعریف خاصی از زیبایی دارند؛ بنابراین در کشورهای مختلف، استانداردها و معیارهای مختلفی برای زیبایی زنان وجود دارد که در این مقاله با آن ها آشنا خواهید شد. استانداردهای زیبایی در فرهنگ های مختلف می تواند معیارهای عجیبی باشد که در طول سال ها تغییر می کند.
ملاک و استانداردهای زیبایی در کشورهای مختلف چیست؟/ افراد در سراسر دنیا چه چیزی را ملاک زیبایی قرار می‌دهند؟

معیار زیبایی چهره در سراسر جهان

استاندارد زیبایی در مکزیک

ابروهای طبیعی و سالم استاندارد زیبایی برای خانم ها در مکزیک است، خانم هایی که ابروهای پرپشتی دارند در این کشور زیبا شناخته می شوند، به همین دلیل اکثر خانم ها در مکزیک ابروهای سالمی دارند.

استاندارد زیبایی در کشورهای آسیایی

در کشورهای آسیایی داشتن پوست روشن عامل زیبایی زنان است و زنان با پوست برنزه و تیره به هیچ وجه زیبا به حساب نمی آیند، مراقبت از پوست برای زنان آسیایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

ملاک زیبایی صورت.

استانداردهای زیبایی در کشورهای مختلف

استاندارد زیبایی در کره جنوبی

زیبایی چشم برای مردم کره جنوبی بسیار مهم است، محبوب ترین جراحی در بین آنها جراحی پلک است. با این جراحی پلک ها کمی گود می شوند و از این طریق به فاکتور زیبایی کشورشان نزدیک‌تر می‌شوند.

استاندارد زیبایی در ونزوئلا

در ونزوئلا بر خلاف سایر کشورها، زنان لاغر مورد پسند نیستند و زیبا به حساب نمی آیند، زنان سایز بزرگ و چاق در این کشور زیبا به حساب می آیند، بنابراین ونزوئلایی ها برای رسیدن به این فاکتور زیبایی در کشورشان، دست به هر کاری می زنند.

گردآوری شده از فرتاک نیوز

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا