اخبار روز سینما

آیا مهران مدیری به تلویزیون بازمی‌گردد؟

به تازگی، خبری منتشر شده که اعلام می‌کند « مهران مدیری »، کارگردان مشهور سینما و تلویزیون، قصد دارد با یک سریال طنز به تلویزیون بازگردد.

هنوز تکلیف پروژه سریال پدر قهوه که قرار بود در حوزه نمایش خانگی تولید شود، به صورت رسمی تأیید نشده و تنها گمانه‌زنی‌هایی در این رابطه وجود دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


آیا مهران مدیری به تلویزیون بازمی‌گردد؟

این کارگردان، مدت‌هاست که هیچ سریال یا برنامه مسابقه‌ای و رئالیتی‌شویی برای تلویزیون تولید نمی‌کند. او از سال 1401 و در حین پخش فصل آخر برنامه دورهمی، همکاری خود را با صدا و سیما قطع کرد. در سال‌های اخیر، «مهران مدیری» در شبکه نمایش خانگی حضور داشته و سریال‌های طنزی ساخته و در برخی از سریال‌های جدی نیز بازی کرده است.

همچنین، در حال حاضر برنامه اسکار را در حال پخش دارد که توانسته است جمعیت زیادی از بینندگان را به خود جذب کند. در چند سال اخیر، با ورود «پیمان جبلی» به عنوان رئیس رسانه ملی، تغییراتی در ساختار و سازمان دهی صورت گرفته است.

بخش‌های مختلفی برای تولید برنامه‌های نمایشی شکل گرفته‌اند و هرکدام گروه‌های خودشان را دارند. «مسعود کریمی»، هم‌اکنون مدیریت گروه طنز سیمافیلم، بخشی که در گذشته بیشترین مخاطب را به خود جذب می‌کرد را بر عهده دارد؛ اما چند سالی است که خبری از تولید سریال‌های طنز موفق نیست.

مهران مدیری

«مسعود کریمی» اعلام کرد:

«مهران مدیری» قرار است با یک سریال طنز به تلویزیون بازگردد.

او در توضیحات بیشتر، اظهار داشته است:

ما با آقای «مدیری» تماس گرفته‌ایم و اعلام می‌کنم که قصد همکاری با ایشان را داریم. در حال حاضر نمی‌توانم زمان را مشخص کنم؛ اما اولویت ما ساخت سریال است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازگشت «مهران مدیری» به تلویزیون چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا