اخبار روز سینما

آیا فردا دوشنبه مدارس تهران تعطیل است؟

به گزارش پی ام آپ به نقل از فرارو، مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با صدور هشداری مبنی بر بازگشت آلودگی هوا به پایتخت از فردا (دوشنبه) گفت: گروه های حساس ساکن در مرکز و نیمه جنوبی … کشور. استان های نهم و دهم بهمن از تردد غیر ضروری در فضای باز خودداری کنید.

حامد یزدی مهر عصر یکشنبه اطلاعیه سازمان هواشناسی مبنی بر تجمع آلاینده های جوی فردا یعنی دوشنبه نهم تا چهارشنبه دهم بهمن ماه با اطلاع رسانی به ویژه به نیمه مرکزی و جنوبی استان تهران گفت: بر اساس این پیش بینی شاهد پایداری و رکود هوا در این مناطق خواهیم بود.

از یزد مهر وی ضمن هشدار آلودگی هوا، توصیه قطعی مدیریت بحران را پرهیز از انجام ورزش در فضای باز و پرهیز از حرکات غیرضروری کودکان، سالمندان و افراد مبتلا به بیماری های قلبی و تنفسی عنوان کرد و گفت: از جمله ساکنان مناطق متاثر از این آلودگی، به ویژه افراد محافظت نشده باید از فعالیت های طولانی مدت در مناطق باز خودداری کنند.”

وی همچنین استفاده از وسایل نقلیه عمومی را در کاهش میزان آلودگی هوا مهم دانست و افزود: شهروندان می توانند با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی سهم بسزایی در پاکسازی هوا داشته باشند.

مدیر کل مدیریت بحران استان تهران همچنین بر لزوم مدیریت منابع آلاینده ثابت و متحرک تاکید کرد و گفت: خودروهای گازوئیلی سنگین و بعضا فرسوده به عنوان منابع متحرک در انتشار آلودگی در کلانشهرها نقش اساسی دارند و باید چاره اندیشی شود. . در این زمینه ارزیابی می شود.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا