اخبار روز سینما

آیا سریال / عکس جدید تلویزیون را می شناسید







به گزارش ریمینو آنلاین، سریال رخنه به کارگردانی علی غفاری و حمیدرضا لوافی یک درام معمایی هوافضا است که سال گذشته 1402 اکران شد. مهدی شفیعی تهیه کننده رخنه و امیرحسین صدیق، خسرو شهراز، نادر فلاح است. ، سپیده خداوردی، مریم کاویانی، رامتین خداپناهی و علیرام نورایی از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

سریال های جدید + فیلم و عکس را بشناسید
سریال «نقض».

علی غفاری تهیه کنندگی فیلم‌ها و سریال‌های مختلفی از جمله سریال‌های «بچه منحس» و «خداداد» را برعهده داشته است.

سریال های جدید + فیلم و عکس را بشناسید
سریال «نقض».

سریال بدل نیز محصول جدید سیمافیلم است که در فضایی طنز، داستان دگرگونی انسان را به نمایش می گذارد.

شهرام قیدی، هادی عامل هاشمی، داریوش سلیمی، اصغر حیدری، ساعد هدایتی و اشکان اشتیاق از جمله بازیگران سریال بادل هستند. این سریال همچنین به معرفی چند بازیگر جدید از جمله فرزانه سهیلی و پریسا مقتدی می پردازد.

علی مسعودی نیز مانند دیگر آثارش «بادل» را نوشته و در 26 قسمت پخش خواهد شد. این بازیگر و نویسنده سریال های طنز چند سالی است که کارگردانی آثار و نوشته های خود را بر عهده دارد. او در این سریال نیز به ایفای نقش پرداخت.

سریال های جدید + فیلم و عکس را بشناسید
سریال “بادل”.

«کوچه اقاقیا» و «مسکونی» از مهم‌ترین آثار مسعودی در عرصه سریال‌نویسی هستند و او در سال‌های اخیر سریال‌های «آخر خط» و «نوروز رنگی» را نیز کارگردانی کرده است.

مجموعه تلویزیونی «بادل» به کارگردانی علیرضا مسعودی و تهیه کنندگی رضا نصیری شهرزایی تولید و یکی از گزینه های پخش در نوروز 1403 در نظر گرفته شد اما پخش نشد.




آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا