اخبار ورزشی

سرمربی جدید پرسپولیس مشخص شد/ بعد گل‌محمدی چه کسی توانایی هدایت تیم قهرمان ایران را دارد!

به گزارش خبرگزاری پی ام آپ، یحیی گل محمدی سرمربی پرافتخار تیم پرسپولیس، بعد از قهرمان کردن این تیم پایتخت در دیدار جام حذفی و قهرمانی لیگ، بهترین فصل فوتبالی خود را پشت سر گذاشت‌

او در این فصل برای سومین بار در تاریخ فوتبال ایران، پرسپولیس موفق شد هر دو جام حذفی یا به قول فوتبالی ها «دبل» را از آن خود کند که یحیی به آن دست یافت.

سرمربی سرخ ها در مسیر قهرمانی در هر دو جام، رقیب قدیمی استقلال را به زمین زد تا شیرینی این موفقیت را دو چندان کند. یحیی فصل قبل بدون جام را نیز با این موفقیت جبران کرد تا امسال از هر نظر برای او فراموش نشدنی باشد.

بعد از این همه سرمربی پرسپولیس دوباره خواستار جدایی شد. او گفت که باید حداقل نیم فصل استراحت کند و شاید به تیمی برود که تنش کمتر است. این اظهارات نگرانی هایی را در اردوی پرسپولیس ایجاد کرده است، هرچند تجربه نشان می دهد گل محمدی معمولاً تهدیدات خود را در این زمینه عملی نمی کند.

هر مدیر عامل، یک استعفا

یحیی گل محمدی بارها و هر بار به شکل های مختلف پرسپولیس را تهدید به جدایی کرده است. شاید معروف ترین نمونه از این دست زمانی بود که او پس از شکست در ضربات پنالتی بیستمین جام حذفی قرمزها مقابل استقلال به میدان رفت و استوری معروف «خداحافظ» خود را در اینستاگرام آپلود کرد.

این اتفاق در زمان مدیریت جعفر سمیعی افتاد اما کیست که نداند اوج درگیری های گل محمدی با مدیریت در زمان حضور مهدی رسول پناه بوده است. پس از آن در روزهای ابتدایی مدیریت رضا درویش، یحیی گل محمدی بار دیگر صحبت هایی درباره استعفا داد که البته به جایی نرسید. در نتیجه به نظر می رسد گل محمدی به طور متوسط ​​به ازای هر حضور مدیرعامل یک بار بحث استعفا را مطرح کرده است!

سرمربی جدید پرسپولیس مشخص شد/ بعد گل‌محمدی چه کسی توانایی هدایت تیم قهرمان ایران را دارد!

آیا این دفعه فرق داره؟

در عین حال، حداقل یک تفاوت کلیدی بین مواردی که ذکر کردیم و آنچه امروز اتفاق افتاد وجود دارد. گل محمدی در گذشته و در شرایطی که تیمش نتیجه نگرفت یا با مدیریت باشگاه درگیری پیدا کرد، از پایان همکاری با پرسپولیس صحبت می کرد.

یحیی این بار اما در اوج موفقیت خود و پرسپولیس و در شرایطی وارد این فاز شده که به نظر می رسد همه چیز خوب پیش می رود. به همین ترتیب برخی معتقدند این بار ماجرا فرق می کند و شاید سرمربی سرخ ها واقعاً می خواهد جدا شود. مطمئنا تا چند روز آینده موضوع مشخص خواهد شد چرا که پرسپولیس باید سریعا خود را برای فصل جدید آماده کند. بد نیست بدانید که یحیی به تازگی سفری به امارات داشته است تا امکان رفتن او در این کشور را افزایش دهد.

 

از حدس های غیرممکن تا گزینه های ممکن

پس از انتشار اظهارات یحیی درباره احتمال جدایی، گمانه زنی های زیادی درباره سرنوشت و سرنوشت احتمالی او مطرح شده است. یکی از گزینه های دورتر و عجیب این است که یحیی قصد دارد جایگزین امیر قلعه نویی در نیمکت انتخاب شود.

امیر به تازگی این نقش را برعهده گرفته و طبیعتا تا زمستان و جام ملت های آسیا در این سمت باقی خواهد ماند. بنابراین احتمال مذکور دور از ذهن به نظر می رسد.

یکی دیگر از شایعات پررونق احتمال لژیونر شدن گل محمدی است. چیزی که بعد از حضور فرهاد مجیدی در لیگ امارات اعتبار بیشتری پیدا کرده است. سابقه پیشنهادهای چربی داخلی و در رأس آن حضور در گل گهر است که همیشه وجود داشته است. آیا خبر مهمی در راه است یا داستان طبق معمول با خوشی به پایان می رسد؟

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا