اخبار روز

آیا دارایی های کاربران ایرانی در کیف پول تلگرام مسدود شده است؟

تلگرام با بیش از 900 میلیون کاربر فعال ماهانه یکی یکی از محبوب ترین پیام رسان ها در سراسر جهان و به ویژه در ایران به شمار می رود.

به گزارش زومیت، تلگرام کیف پول رمزنگاری داخلی خود را از طریق ربات کیف پول عرضه می کند. اما طبق اعلامیه یکی به گزارش شبکه های خبری ایران، خدمات فوق برای ایرانیان قابل استفاده نیست و خطر از دست دادن سرمایه و مسدود شدن دارایی ها وجود دارد.

ظاهراً همه ایرانیان از دسترسی به خدمات ربات کیف پول تلگرام محروم بودند. این در حالی است که کیف پول ارز دیجیتال تلگرام برای اولین بار در دسترس همه کاربران قرار گرفت.

به گزارش ایستگاه آخرین اخبار ارزهای دیجیتالپس از تحریم های آمریکا علیه ایران و همچنین به دلیل مشکلات فیشینگ در کیف پول داخلی تلگرام، قانون احراز هویت برای کاربران جدید فعال شد.

این کانال تلگرامی اضافه کرد که ایرانیانی که دارایی ارزهای دیجیتال در کیف پول تلگرام خود دارند و نمی توانند آن را برداشت کنند، با ربات رسمی پشتیبانی کیف پول تلگرام به آدرس Wallet_Supportbot تماس گرفته و درخواست برداشت وجه خود را ثبت کنند.

ظاهرا امکان برداشت دارایی از کیف پول تلگرام برای ایرانیان تنها یک بار وجود دارد. اگر دوباره ارز دیجیتال یا NFT را به این کیف پول واریز کنید، دیگر نمی توانید برداشت کنید.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا