سبک زندگی

یکی از این کرم های شب تاب را انتخاب کن تا بهت بگم که آیا در کارت آرام هستی یا جاه طلب؟ /عکس

تست شخصیت شناسی: یک کرم شب تاب را مد نظر قرار دهید و نشان دهید که آیا کارکرد شغلی شما جاه طلبانه است یا آرام؟

با شرکت در این تست شخصیت قادر خواهید بود ضمیر ناخودآگاه خود را بشناسید. آیا برای موفقیت در حرفه خود کاری انجام می دهید؟ آیا رویاهای بلند مدتی در مورد شغل خود دارید یا از موقعیت فعلی خود راضی هستید؟ تنها یک راه برای کشف مسیر شغلی شما وجود دارد. یکی از این سه کرم شب تاب را انتخاب کنید و حقیقت وجود خود را درک کنید. آیا برای این چالش وسوسه انگیز آماده اید؟ پس به این تصویر خوب نگاه کنید. مراقب باشید قبل از انتخاب یکی از سه کرم شب تاب A، B یا C زیاد فکر نکنید، بلکه گزینه ای را انتخاب کنید که غریزه و احساس درونی شما به شما می گوید. اجازه دهید ناخودآگاه شما را راهنمایی کند و جنبه هایی از شخصیت شما را آشکار کند.

تست شخصیت: آیا این کرم شب تاب به شما می گویند که آیا در حرفه خود آرام هستید یا جاه طلب هستید؟

آیا مشتاق هستید در محل کار بدانید که فردی جاه طلب هستید که برای رسیدن به اهداف خود خستگی ناپذیر تلاش می کنید؟ یا آیا شما فردی آرام هستید که برای تعادل و سادگی ارزش بیشتری قائل هستید؟ بیایید این ارزیابی شخصیت را بدون هیچ مقدمه ای شروع کنیم.

کرم شب تاب A: جاه طلب 

تست شخصیت: آیا این کرم شب تاب به شما می گویند که آیا در حرفه خود آرام هستید یا جاه طلب هستید؟

اگر گزینه A را انتخاب کردید، باید بگوییم که شما فردی جاه طلب هستید که به شدت می خواهید به موفقیت های بزرگ دست پیدا کنید و اجازه نمی دهد چیزی شما را از رسیدن به رویاهایتان باز دارد. شما یک رهبر در محل کار خود محسوب می شوید، کسی که دیگران را راهنمایی می کند و همیشه به دنبال فرصتی برای رشد و پیشرفت است.

فراموش نکنید که جاه طلبی شما می تواند شما را بیش از حد رقابتی و بی حوصله کند. همیشه آرام کردن و ساده نگه داشتن چیزها برای شما مشکل است و باعث استرس می شود. اما بهتر است هر از گاهی توقف کنید، کمی برای خودتان وقت بگذارید و بین کار و زندگی سالم تعادل برقرار کنید.

کرم شب تاب B: واقع گرا متعادل

تست شخصیت: آیا این کرم شب تاب به شما می گویند که آیا در حرفه خود آرام هستید یا جاه طلب هستید؟

این انتخاب شما را فردی متعادل نشان می دهد، نه خیلی جاه طلب و نه خیلی بردبار و آرام. شما یک واقع گرا متعادل هستید که می داند چگونه سخت کار کند، اما به استراحت، آرامش و تفریح ​​نیز اهمیت می دهید. از نظر هم تیمی های خود، شما یک بازیکن موثر برای تیم هستید که قادر به دستیابی به توافقات، مذاکره و به پایان رساندن همه چیز به نفع تیم هستید.

به یاد داشته باشید که تحت هر شرایطی برای اهداف و خواسته های خود بجنگید و در صورت لزوم از ریسک کردن نترسید.

کرم شب تاب C: رویاپرداز آرام

تست شخصیت: آیا این کرم شب تاب به شما می گویند که آیا در حرفه خود آرام هستید یا جاه طلب هستید؟

شما فردی آرام و رویایی هستید. او در محل کارش رفتار آرام و ذهن خلاقی دارد و ترجیح می دهد در محیطی بدون استرس به دور از تنش کار کند. شما از چیزی که باعث شود تخیل جذاب خود را رها کنید، دوست ندارید.

نقطه ضعف رویکرد آنها تمایل به رضایت به یک شغل متوسط ​​است. اما گاهی اوقات مهم است که در زندگی از منطقه راحتی خود خارج شوید و پتانسیل درونی خود را به چالش بکشید.

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا