اخبار فناوری و تکنولوژی

آپدیت جدید و جذاب واتس اپ برای تبلت های اندرویدی

دیجیاتو نوشت: واتس اپ در حال کار بر روی قابلیتی است که به شما امکان می دهد همزمان به چت و لیست چت ها دسترسی داشته باشید.

واتس اپ اخیرا مشغول توسعه ویژگی های جدید برای پیام رسان خود بوده است. جدیدترین ویژگی در نسخه بتا این برنامه برای تبلت‌ها طراحی شده است و به شما امکان می‌دهد بدون از دست دادن صفحه چت فعلی خود، از نمایش کنار هم آن ها استفاده کنید و بین مکالمات سوئیچ کنید.

در نسخه بتا 2.23.5.3 برای اندروید، واتس اپ کمی رابط کاربری خود را تغییر داد تا تبلت ها بتوانند از حالت نمای کناری استفاده کنند. اکنون در نسخه بتای 2.23.9.20 گزینه ای به این برنامه اضافه شده است که به شما امکان می دهد این ویژگی را فعال یا غیرفعال کنید.

در توضیح این گزینه که تحت عنوان Side-by-Side View در قسمت Settings > Chats قابل مشاهده است، آمده است: «لیست چت و چت فعلی خود را در کنار هم مشاهده کنید». بنابراین کاربران هنگام کار با تبلت می توانند استفاده بهینه تری از صفحه نمایش بزرگ محصولات خود داشته باشند.

مشاهده کنار هم لیست چت و چت فعلی واتس اپ را می توان غیرفعال کرد.

ویژگی ساید بای ساید، صفحه نمایش را به دو قسمت تقسیم می کند. اما اگر کسی نمی خواهد چت های خود را فقط در نیمی از صفحه نمایش ببیند، می تواند این ویژگی را غیرفعال کند و کل صفحه را به چت ها اختصاص دهد.

آپدیت جدید و جذاب واتس اپ برای تبلت های اندرویدی

گزینه side-by-side view هنوز برای همه کاربران بتا در دسترس نیست، اما کاربران می توانند تا چند روز دیگر به آن دسترسی داشته باشند. در حال حاضر مشخص نیست که چه زمانی این ویژگی در نسخه پایدار این پیام رسان برای عموم عرضه می شود.

واتس اپ در حال حاضر روی چندین ویژگی جدید کار می کند. یکی از این ویژگی ها این است که به کاربران اجازه می دهد تا بدون نیاز به سرویس های ابری گوگل یا اپل، تاریخچه چت خود را از یک دستگاه به دستگاه دیگر منتقل کنند.

این شرکت همچنین اخیراً به روز رسانی پیام رسان خود را منتشر کرده است که به کاربران این امکان را می دهد از یک حساب کاربری در چندین گوشی استفاده کنند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا