اخبار روز سینما

«آواز عقرب ها» با حضور بازیگر زن ایرانی و عرفان خان در هند!

فیلم سینمایی «آواز عقرب ها» با بازی گلشیفته فراهانی و عرفان خان بازیگر سرشناس بالیوود از امروز در سینماهای هند اکران می شود.

به پی ام آپ: این برنامه مصادف با سومین سالگرد درگذشت عرفان خان در 29 آوریل 2019 است که بر اثر سرطان در بمبئی درگذشت.

به گزارش گروه ترجمه صبح، آهنگ عقرب ها محصول مشترک کشورهای فرانسه، سوئیس و سنگاپور است و داستان آن درباره زنی سرکش به نام «نوران» از قبایل بیابانی است. این فیلم به زبان راجستانی زادگاه عرفان خان ساخته شده است.

عرفان خان یکی از بازیگران شناخته شده بالیوود بود که در فیلم های بین المللی مانند «میلیونر زاغه نشین» بازی کرد.

اکران این فیلم پیش از این به دلیل شیوع ویروس کرونا چندین بار به تعویق افتاده بود.

موضوع فیلم:

داستان فیلم درباره نوران با بازی گلشیفته فراهانی، زنی سرکش و مستقل از قبیله ای بیابانی است که هنر باستانی درمان را از مادربزرگش که خواننده مشهوری است، یاد می گیرد.

بر اساس افسانه ای کهن از این منطقه، نیش عقرب در کمتر از 24 ساعت باعث مرگ می شود، اما این افراد با خواندن ترانه های خوانندگان معروف به عقرب خوان درمان می شوند.

نوران پس از مواجهه با فاجعه در روستای خود با «آدام» با بازی عرفان خان که یک تاجر شتر است آشنا می شود و از او خواستگاری می کند. نوران پس از ازدواج با آدام با شکست دیگری روبرو می شود و تصمیم می گیرد تمام اشتباهاتی که در مسیر انتقام به او وارد شده را جبران کند.

آهنگ عقرب ها به زبان راجستانی است و منتقدان فیلم که کارگردانی، فیلمبرداری، موسیقی و بازیگران را ستودند، با استقبال خوبی مواجه شده است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا