اخبار روز سینمابیوگرافی هنرمندان

آناهیتا نعمتی از چهره بدون آرایش خود رونمایی کرد! /عکس

تصویری عجیب از آناهیتا نعمتی، بازیگر مطرح ایرانی و همسر ابوالفضل پور عرب، با چهره بدون آرایش منتشر شد که شباهت زیادی به چهره‌اش با آرایش ندارد.

آناهیتا نعمتی در تاریخ ۲۰ تیر ۱۳۵۶ در شاهرود سمنان به دنیا آمده است و فعالیت خود را به عنوان بازیگر سینما و تلویزیون آغاز کرده است. او تا مقطع دیپلم علوم تجربی تحصیل کرده و در حالی که قبول شده بود تا در دانشگاه هنرهای دراماتیک نوشهر تحصیل کند، به دلیل فاصله بین محل زندگی و دانشگاه، این اقدام را انجام نداد. در حال حاضر، آناهیتا نعمتی یک فرزند دختر دارد. او سال‌ها قبل با ابوالفضل پور عرب ازدواج کرده بود، اما مخالفت آقای بازیگر با حرفه بازیگری او، منجر به بروز اختلافاتی بین آن‌ها شد و این خانم بازیگر در نهایت تصمیم به گرفتن طلاق گرفت.

آناهیتا نعمتی از چهره بدون آرایش خود رونمایی کرد! /عکس

دلیل تغییر اسم از آناهیتابه آنا چیست؟

آنا نعمتی در اصل نامش آناهیتا است که او در این مورد می گوید :

دلیلش تشابه اسمی با خانم آناهیتا همتی بود که قبل از من و در سال 1372 وارد این عرصه شده بود، در حالی که من سال 76 وارد سینما شدم. خب خانم همتی قدیمیتر از من بود. اسمشان هم جا افتاده بود و شناخته شده بودند. سه – چهار سال اولی که وارد این عرصه شدم، اغلب مصاحبه هایی که از من چاپ میشد، اطلاعات غلط داشت! در حقیقت اطلاعات خانم همتی جای من نوشته میشد! از سال تولد بگیرید تا اطلاعات فیلمها و سریالها. و همینطور عکس! حتی گاهی در تیتراژها هم این اشتباه پیش می آمد. به همین خاطر احساس کردم که باید یک تفاوتی ایجاد شود. از فیلم «پارک وی» به بعد بود که تصمیم گرفتم اسمم را به آنا تغییر دهم.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا