اخبار روز

آماده باش کامل دستگاه‌های عضو مدیریت بحران در تهران!

جزئیات اخبار مربوط به مدیریت بحران برای تهرانی ها را از اینجا بخوانید.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به برگزاری کارگروه شرایط اضطرار پدیده گردوغبار اعلام کرد که در این کارگروه، تصمیم گرفته شده است تا دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران تا دو روز آینده آماده‌ی پذیرش هر گونه شرایط اضطراری در قبال پدیده گرد و غبار باشند.

حامد یزدی‌مهر نیز در حاشیه برگزاری کارگروه شرایط اضطرار پدیده گرد و غبار استان تهران، با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی در استان، اظهار کرد که در این جلسه تصمیم گرفته شد که تمامی دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران تا تاریخ دوشنبه ۲۰ شهریور برای پذیرش شرایط اضطراری به طور کامل آماده شوند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری تهران بیان کرد که در زمان صدور هشدار نارنجی، ضروری است که افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی و ریوی نظیر آسم، سالمندان و کودکان، از هرگونه فعالیت فیزیکی خارج از منزل اجتناب کنند. همچنین، شهروندان نیز باید فعالیت‌های کوتاه‌مدت خارج از منزل را به حداقل برسانند.

یزدی‌مهر افزود: برای پیشگیری از ورود گردوغبار به داخل ساختمان، توصیه می‌شود در و پنجره‌ها و منافذ را ببندیم و از باز و بسته کردن آن‌ها پرهیز کنیم. در صورت بروز گرد و غبار، بهتر است از پاک‌کننده‌های شیمیایی و گندزدا ها کمتر استفاده کرد.

وی تصریح کرد که توصیه اکید مدیریت بحران در تمام اوقات بروز پدیده گرد و غبار، این است که افراد از فعالیت‌های شدید بدنی مانند ورزش‌های سنگین و قدم‌زدن در فضای باز خودداری کنند. همچنین، مصرف شیر و ماست کم چرب و میوه و سبزیجات تازه، برای دفع سموم از بدن، پیشنهاد می‌شود.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا