اخبار روز سینمابیوگرافی هنرمندان

آقای گلزار بخت همه را باز کرد! /هوتن شکیبا هم بالاخره داماد شد!

هوتن شکیبا در تهران در تاریخ ۲۴ خرداد ۱۳۶۳ متولد شد و در سنندج بزرگ شد. او دارای مدرک کارشناسی در رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه سوره و مدرک کارشناسی ارشد در رشته بازیگری از دانشگاه هنر است. هوتن شکیبا در فیلم‌های سینمایی مانند “طبقه حساس”، “هلن”، “شبی که ماه کامل شد” و “ابلق” به عنوان بازیگر حضور داشته است. همچنین او در مجموعه تلویزیونی “لیسانسه‌ها” نیز نقش داشته است. در دوران دانشگاه، هوتن شکیبا در نمایش و فیلم‌های کوتاه حضور داشته و همیشه علاقه‌مند بوده است که نقش‌های مختلف را بازی کند.

ازدواج هوتن شکیبا / این روز‌ها بین الناز، هوتن و پریناز چه می‌گذرد؟

او هم‌اکنون در فیلم‌های “ابلق” و “تی تی” دوباره با الناز شاکردوست همبازی می‌کند و این موضوع در فضای مجازی بسیار بحث‌برانگیز شده است.

در شب گذشته، همزمان با سالروز تولد پریناز ایزدیار، هوتن شکیبا تصاویر جدیدی از خود در فیلم “ملاقات خصوصی” که به همراه پریناز ایزدیار بازی می‌کند، منتشر کرد. او در این پست نوشت: “بله، قبول دارم… آدم‌ها را موقع عکس‌گرفتن اذیت می‌کنم که بخندند… به هر حال هر کسی یک بیماری‌ای دارد.”

این پست هوتن شکیبا باعث ایجاد حاشیه شده و شایعاتی درباره ازدواج این زوج هنری در اینستاگرام به وجود آمده است.

 

آقای گلزار بخت همه را باز کرد! /هوتن شکیبا هم بالاخره داماد شد!

 

علاوه بر این، در دومین مراسم سپاس تهیه‌کنندگان سینمای ایران که چندی پیش در تالار تشریفات اقدسیه برگزار شد، هوتن شکیبا و پریناز ایزدیار در کنار یکدیگر حضور داشتند. عکس‌های دو نفره و لباس‌های مشابه آن‌ها در فضای مجازی بسیار توجه‌برانگیز بود.

آقای گلزار بخت همه را باز کرد! /هوتن شکیبا هم بالاخره داماد شد!

رسانه‌ها قبل از این نیز به خصوص پس از همبازی هوتن و پریناز در فیلم “ملاقات خصوصی”، به دفعات درباره رابطه دوستانه آن‌ها خبر داده بودند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا