اخبار خودرو

آغاز فروش لاماری فول آپشن

آغاز فروش لاماری فول آپشن

با شروع سامانه واردات در سال 1403، فروش لاماری با فول آپشن و هیبریدی در این سامانه آغاز شد.

بر اساس آخرین گزارش خودرو، در حال حاضر صاحبان اولویت در سامانه واردات می توانند لاماری ایما HEV را خریداری کنند. این محصول مدل فول آپشن و هیبریدی ایما لاماری محسوب می شود و در دوره های قبلی سامانه واردات حضور داشته است. آرین پارس موتور هم اکنون این خودرو را به صورت وارداتی به فروش می رساند و در نظر دارد لاماری ایما هیبریدی را در نیمه دوم سال جاری به خریداران تحویل دهد.

سامانه واردات از امروز تا سه شنبه فعال است و متقاضیان می توانند این خودرو را خریداری کنند. قیمت نهایی لاماری ایما فول آپشن و هیبرید در این شرایط فروش یک میلیارد و 543 میلیون و 400 هزار تومان در مبادی ورودی است و به این قیمت، هزینه شماره گذاری و عوارض نیز اضافه می شود.

نام ماشین قیمت قطعی خودرو در مبادی ورودی (تومان).
Lamarie Emma HEV ۱.۵۴۳.۴۰۰.۰۰۰

موتور آرین پارس هیبریدی Lamari Ima که به تازگی به صورت رسمی معرفی شده است مجهز به موتور 1.5 لیتری توربو است که به همراه یک موتور الکتریکی، نیروی محرکه این خودرو را تشکیل می دهد. موتور بنزینی Lamari Ima HEV 168 اسب بخار قدرت با گشتاور 280 نیوتن متر تولید می کند. موتور بنزینی ظرفیت تولید حداکثر قدرت 174 اسب بخار و حداکثر گشتاور 300 نیوتن متر را دارد و قدرت از طریق گیربکس DHT برای خودروهای هیبریدی به چرخ های جلو منتقل می شود و هنگام استفاده از سیستم هیبریدی در این خودرو، مصرف سوخت ترکیبی 4. از 7 به 5.3 لیتر کاهش یافته است. ظرفیت باتری این خودروی هیبریدی تقریبا دو کیلووات ساعت است.

که در لاماری ایما هیبرید آرین پارس موتور دارای امکاناتی نظیر خنک کننده صندلی راننده، ماساژور و حافظه صندلی راننده، گرمکن صندلی جلو، ترمز دستی برقی، فرمان برقیAutohold، سیستم کنترل تراورس تپه، برق داخل صندوق عقب، سقف پانوراماصندلی های جلو برقی، دوربین 360 درجه، تنظیم حالت رانندگی، کروز کنترلدوربین ثبت رویداد، تهویه اتوماتیکسیستم تمیز کننده هوای کابین، روشنایی داشبورد، دکمه استارت، سنسور نور، سنسور باران، شش کیسه هوا 10 امتیاز کنترل پایداریسیستم کنترل حرکت سربالایی، رادار خط خوان، رادار نقطه کور و مجهز به هشدار برخورد از جلو می باشد.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا