اخبار روز سینما

آغاز اکران اینترنتی فیلم جنگی منیر قادی باند دختر از پنجشنبه

فیلم سینمایی «گروه دختران» به کارگردانی منیر قادی از عصر پنجشنبه 10 تیرماه اکران اینترنتی خود را در دو پلتفرم آغاز می کند.

به گزارش پی ام آپ، فیلم سینمایی «گروه دختران» به کارگردانی منیر قیدی پس از اکران عمومی از پنجشنبه 10 تیر 1402 اکران اینترنتی خود را از طریق دو پلتفرم «نماوا» و «فیلیمو» آغاز می کند.

«گروه دختر» از 9 فروردین ماه سال جاری به عنوان یکی از فیلم های عید سعید فطر در سینماهای سراسر کشور اکران شد. این فیلم در مدت اکران خود توانست 134 هزار و 237 بیننده را جذب کند و به فروش 4 هزار و 127 میلیون تومانی دست یابد.

«دختران» برای اولین بار در چهلمین جشنواره فیلم فجر در بخش مسابقه به نمایش درآمد. این فیلم با نامزدی در هفت رشته و کسب سیمرغ بلورین در زمینه جلوه‌های ویژه بصری و نشان افتخار در بخش بهترین بازیگر نقش مکمل زن (فرشته حسینی) به اکران خود در این مسابقه پایان داد.

فیلم «جوخه دختران» داستان مجموعه‌ای از زنان است که در اوایل جنگ در کنار مردان از سرزمین خود دفاع می‌کنند. نیکی کریمی، پانته آ پناهی ها، فرشته حسینی، هدی زین العابدین، حسین سلمانی، صدف عسگری و مهدی حسینی نیا در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

منیر قادی پیش از ساخت فیلم «گروه دختران» فیلم تحسین شده «ولایها» را کارگردانی کرده بود.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا