اخبار روز سینما

آدام درایور و لئا سیدو به فیلم جدید لئوس کاراکس پیوستند

« لئوس کاراکس »، کارگردانی که هفته آینده، فیلم یک ساعته به نام این من نیستم (C’est Pas Moi) را در بخش خارج از مسابقه جشنواره کن اکران خواهد کرد، در فیلم جدیدی با همکاری « آدام درایور » و « لئا سیدو » همکاری می‌کند.

پیش از این، در مصاحبه‌ای با مجله انادر، «ژولیت بینوش» رئیس جشنواره کن اعلام کرده بود که «درایور» به فیلم جدید لئوس کاراکس پیوسته است و ما شاهد یک اثر جدید هستیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


آدام درایور و لئا سیدو به فیلم جدید لئوس کاراکس پیوستند

گزارشی از روزنامه لوموند، نشان می‌دهد که فیلمبرداری پروژه جدید کاراکس به زودی آغاز خواهد شد؛ اما اطلاعات بیشتری درباره آن منتشر نشده است. «کاراکس» در سال 2021 با «درایور» و «ماریون کوتیار» در فیلم آنت (Annette) همکاری کرده بود.

وی در طول سال‌ها تنها شش فیلم بلند را به عنوان کارگردان ساخته است و فیلم‌هایش را با فاصله‌ای زمانی طولانی منتشر می‌کند، از سال 1984 تاکنون. فیلم آنت با بودجه 15 میلیون دلاری ساخته شد و در سراسر جهان فقط 3 میلیون دلار فروش را کسب کرد.

آدام درایور

امتیاز این فیلم در سایت راتن تومیتوز، بر اساس 262 نقد، به 71 درصد رسید و برخی از منتقدان، از جمله «ای.او. اسکات»، پیچیدگی فرم فیلم را ستایش کردند. در سال گذشته، «درایور» در فیلم فراری (Ferrari) در نقش «مایکل مان» حضور داشت و امسال در جشنواره کن فیلم مگالوپلیس (Megalopolis)، کارگردانی شده توسط فرانسیس فورد کاپولا، به ایفای نقش خواهد پرداخت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی همکاری «آدام درایور» و «لئا سیدو» در فیلم جدید «لئوس کاراکس» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: World of Reel

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا