اخبار روز سینما

آخرین وضعیت شکایت صداوسیما از مهران مدیری و صدا و سیمای دورهمی; در انتظار تعیین تکلیف شبکه نسیم

پایگاه خبری تحلیلی ریمینو (rimino.ir):

فارس: ناصر قادر کاشانی تهیه کننده «دورهمی» با بیان اینکه شکایت صداوسیما از مهران مدیری در حال رسیدگی است و متوقف نشده است، گفت: شبکه نسیم باید تخصیص و سرنوشت این برنامه را مشخص کند.

بازگشت مهران مدیری کارگردان، بازیگر و مجری به تلویزیون موضوعی قابل بحث در بین صدا و سیما و رسانه هاست، هرچند که روسای رسانه ملی بارها اعلام کرده اند که مشکلی برای ادامه فعالیت چهره هایی چون مهران مدیری و مگتو در تلویزیون وجود ندارد، اما این فاصله وجود دارد. هنوز حفظ می شود.

یکی یکی از موضوعاتی که به نظر می رسد مانع از بازگشت یک مدیر به تلویزیون می شود، بحث بر سر ادامه سرنوشت «دورهمی» و شکایت صداوسیما از وی است.

ناصر قدیر کاشانی تهیه کننده این برنامه در گفت وگو با خبرنگار فارس در خصوص سرنوشت قسمت های باقیمانده «دورهمی» گفت: قسمت های باقی مانده از دورهمی را به شبکه نسیم تحویل داده ایم و باید تخصیص و تعیین تکلیف را مشخص کنند. سرنوشت این برنامه

وی درباره شکایت صداوسیما از مجری این برنامه افزود: شکایت از مهران مدیری در حال رسیدگی است و دستگیر نشده است.

کاشانی درباره اجرای فصل بعدی برنامه «دورهمی» بدون مهران مدیری، گفت: نمی‌دانم!

پیش از این محمدرضا خشرو مدیر شبکه نسیم درباره این موضوع گفته بود: پس از رفع مشکل اداری حتما دورهمی را پخش خواهیم کرد. ما با انتقال این برنامه مشکلی نداریم اما یک بحث اداری وجود دارد که ربطی به آقای مدیری ندارد.

لازم به ذکر است «دورهمی» که پخش آن از سال 1393 آغاز شد، ابتدا در قالب یک برنامه گفت وگو با حضور چهره های سرشناس پخش می شد، اما بعداً این برنامه با تغییر فرمت، به صورت بازی تلویزیونی پخش شد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا