اخبار روز سینما

آخرین زمان پخش زخم کاری»







به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، در کنار این سریال ها، سریال هایی هم هستند که در انتظار پخش از این شبکه هستند. برخی از این سریال ها به زودی پخش می شود و برخی دیگر هنوز در مرحله تصویربرداری هستند.

خبر ساخت فصل سوم این سریال مدت ها پیش و اندکی پس از پایان فصل نه چندان موفق این سریال منتشر شد. انگار فصل سوم خیلی دیر میاد خرداد ماه به پخش می رسد.

فصل اول زخم کاری که بر اساس کتاب 20 زخم نوشته محمود حسینی زاد و تراژدی مکبث ویلیام شکسپیر ساخته شده است.یکی یکی از پربیننده ترین سریال های شبکه خانگی بود. این سریال با بازی جواد عزتی و رعنا آزادی ور درباره تاجری است که از رانندگی مدیر یک هلدینگ به عضویت هیئت مدیره می رسد.

او با وسوسه و فشار همسرش مدیر را می کشد و به تدریج با کشتن بقیه اعضای هیئت مدیره مالک کل تجارت می شود. اما در نهایت پس از اینکه خانواده اش از هم می پاشد، او توسط معشوق سابقش کشته می شود.

فصل دوم سریال با اتفاقات عجیب شروع شد. بینندگانی که داستان مالیک را در فصل اول دنبال کرده بودند، اکنون از دیدن بقیه داستان هیجان زده شده اند، به خصوص که مالک، که ظاهراً در پایان فصل اول کشته و دفن شده بود، در این فصل دوباره زنده شده است. اما این بینندگان هرگز به آنچه انتظار داشتند نرسیدند.

مانند فصل اول که بر اساس مکبث شکسپیر بود، فصل دوم نیز بر اساس نمایشنامه دیگری از شکسپیر بود. هملت نمایشی است که در آن یک شاهزاده به دنبال انتقام خون پدرش است. همانطور که قبلا ذکر شد، فصل سوم زخم کاری عنوان فرعی بازگشت نگاهی به شاه لیر شکسپیر داشت و همانطور که گفته شد جواد عزتی، بهاره آزادی ور، کامبیز دیرباز و الناز ملک بازیگران اصلی این فصل هستند.




آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا