اخبار روز سینما

نتفلیکس ساخت هر گونه پروژه از Army of Dead را لغو کرد

طبق گزارش اخیر سرویس استریم نتفلیکس، چند پروژه و دنباله‌ای که از فیلم Army of Dead در دست ساخت بودند، حالا کنسل شدند و اوضاع در نتفلیکس برای «زک اسنایدر» خوب پیش نمی‌رود.

خبر رسیده است که نتفلیکس به صورت بسیار مرموز، دنباله‌های برنامه‌ریزی‌شده برای چند فیلم ارتش مردگان و سریال انیمیشنی آن را لغو کرده‌اند؛ اما تهیه‌کننده این فیلم می‌گوید که فرنچایز ارتش مردگان کاملاً مرده نیست زیرا یک تجربه موضوعی برای پارک‌های تفریحی سیکس فلگ در هالووین در راه است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


دنباله فیلم Army of Dead ساخته نخواهد شد

فیلم ارتش مردگان در سال 2021، موفقیت‌آمیز بود؛ اما نتوانست نمرات جالبی دریافت کند. این فیلم در 28 روز اول پخش در نتفلیکس توسط 75 میلیون خانواده تماشا و نهمین فیلم پرفروش اصلی نتفلیکس در تاریخ این سرویس شد. دنباله اکنون لغو شده نیز دارای عنوانی به نام سیاره مردگان بود.

شکست‌های پی در پی «اسنایدر» در سال‌های 2023 و 2024 با انتشار سه فیلم از ماه سرکش (Rebel Moon)، سهام او را در صنعت نابود کرده است. این فیلم‌ها توسط مشترکان و منتقدان به طور جهانی مورد انتقاد قرار گرفتند. اکنون هیچکس جرات نمی‌کند «اسنایدر» را مسئول یک فرنچایز دیگر مانند فرانچایز ارتش مردگان کند.

فیلم Army of Dead

ماه گذشته، این فیلمساز در مصاحبه‌ای که با نشریه CinemaBlend داشت گفت که در حال کار روی یک فیلم کوچک‌تر بدون جلوه‌های ویژه کار می‌ند. او گفت:

من در حال تلاش برای ساختن یک فیلم کوچک هستم. نمی‌خواهم بگویم که چیست، اما من فکر داشتم فکر می‌کردم که آیا می‌توانم یک فیلم بدون هیچ جلوه ویژه‌ای برای حدود پنج دقیقه بسازم؟

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی لغو شدن این پروژه‌ها توسط نتفلیکس چیست؟ آیا به‌نظر شما، فیلم‌های ارتش مردگان می‌توانند احیا شوند؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: World of Reel

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا