اعتراض رسمی باشگاه گل‌گهر به برگزاری تورننمت سه‌جانبه

اعتراض رسمی باشگاه گل‌گهر به برگزاری تورننمت سه‌جانبه

بنابراین، حتی اگر فرض شود چنین رقابتی از نظر حقوقی امکان برگزاری داشته باشد، از منظر عدالت ورزشی و شرایط برابر رقابت، اجرای آن در مقطع فعلی محل ایراد جدی است. ۴- موضع رسمی باشگاه گل‌گهر درباره مسیر قانونی تعیین سهمیه باشگاه گل‌گهر از ابتدای طرح این موضوع، موضع خود را به صورت شفاف اعلام کرده است. بر اساس مقررات و مصوبات موجود، سهمیه سوم رقابت‌های آسیایی از مسیر قهرمانی جام حذفی قابل تعیین بوده و باشگاه گل‌گهر نیز اعلام نموده است چنانچه تصمیم بر ادامه مسیر از طریق جام حذفی باشد، آمادگی کامل دارد در چارچوب همان رقابت رسمی و از پیش تعریف‌شده حضور یافته و در شرایط برابر ورزشی برای کسب سهمیه تلاش نماید. جام حذفی رقابتی است که از ابتدای فصل برنامه آن مشخص بوده، تیم‌ها با اطلاع از قوانین آن وارد مسابقات شده‌اند و مسیر تعیین سهمیه در آن برای همه باشگاه‌ها روشن بوده است. ایجاد یک رقابت جدید پس از پایان فصل، برای تعیین تکلیف موضوعی که باید بر اساس مقررات موجود حل شود، نه تنها ضرورت ندارد، بلکه می‌تواند موجب خدشه به اعتبار مسابقات رسمی و حقوق سایر باشگاه‌ها شود. ۵- درخواست باشگاه گل‌گهر با توجه به مراتب فوق، باشگاه فرهنگی ورزشی گل‌گهر ضمن احترام کامل به جایگاه فدراسیون فوتبال، درخواست دارد: ١. مستند قانونی، آیین‌نامه‌ای و مصوبه رسمی برگزاری تورنمنت سه‌جانبه به صورت شفاف اعلام گردد. ٢. پیش از هر تصمیم اجرایی، وضعیت حقوقی رأی کمیته انضباطی و پرونده مطروحه در کمیته استیناف تعیین تکلیف شود. ٣.از اتخاذ تصمیمی که منجر به تغییر قواعد رقابت پس از پایان مسابقات و ایجاد تبعیض میان باشگاه‌ها می‌شود، جلوگیری گردد. ۴. در صورت نیاز به تعیین سهمیه از مسیر رقابت میدانی، چارچوب رسمی جام حذفی که از قبل مورد پذیرش همه باشگاه‌ها بوده، ملاک عمل قرار گیرد. باشگاه گل‌گهر بار دیگر تأکید می‌نماید مخالفت این باشگاه با تورنمنت سه‌جانبه، مخالفت با اصل رقابت نیست؛ بلکه دفاع از حاکمیت قانون، ثبات مقررات، عدالت رقابتی و حقوق قانونی باشگاه‌ها است. 258258

گردآوری شده از:خبرآنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما