اخبار روز

یارانه نقدی 400 هزار تومانی با این تغییرات در این تاریخ واریز می شود.


به گزارش مانیبان به نقل از همشهری آنلاین، مرحله 159 یارانه نقدی مربوط به اردیبهشت ماه ماه همراه با افزایش حداقل مستمری خانواده مشمولان با حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور در دو مرحله واریز و برداشت می شود.

طبق سوابق پرداختی، یارانه نقدی. اردیبهشت ماه ماه در دو مرحله به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود. مرحله اول یارانه این ماه، دریافت عشر یک تا سه روز سه شنبه 25 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 24 یکشنبه سی ام به حساب سرپرستان واریز می شود و مرحله دوم واریزها که دریافت سایر عشرهای درآمدی است. اردیبهشت ماه 1403 انجام شد.

همچنین با اعلام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خرداد ماه سال گذشته و در راستای حمایت از خانوارهای کم درآمد، اعتبار یارانه مشمولان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور تعیین می شود. در صورت تایید خرید اعتباری بیش از 70 درصد مبلغ یارانه، 20 درصد افزایش می یابد.

با اعلام سازمان مشخص یارانه و پس از تکمیل سهمیه های یک میلیون تومانی مبلغ یارانه حداقل 300 هزار تومان برای هر نفر خواهد بود. بنابراین، یارانه اردیبهشت ماه در ماه 1403 کسر نمی شود.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا