اخبار روز سینما

یارانه شما در سال 1403 قطع می شود؟

تغییر زمان پرداخت یارانه نقدی بهمن سال گذشته اتفاق افتاد. طبقه بندی، طبقه بندی یا به اصطلاح خودگردانی، تفکیک خانوارها نیز دستخوش تغییراتی شده است، اما سازمان هدف که متولی اصلی پرداخت یارانه نقدی است، می‌گوید تغییر ساختاری قابل توجهی صورت نگرفته است.

برنامه ریزی برای پرداخت یارانه نقدی بهمن 1402 تغییر کرد. پیش از این تصمیم، سرپرستان خانوار بدون توجه به رتبه و جایگاهی که در ردیف درآمدی دارند، در روز بیست و یکم ماه به طور کامل کمک نقدی دریافت می کردند و مجاز بودند این کمک ها را صرف خرید کالا یا دریافت وجه نقد از عابر بانک کنند. اراده. اواخر سال گذشته دولت برای ایجاد انگیزه مضاعف با روال عادی روال اعلام کرد که یارانه نقدی یک تا سه دهم زودتر پرداخت می شود تا فرصت بیشتری برای بررسی و تصمیم گیری داشته باشند.

به گزارش پی ام آپ به نقل از عرش آنلاین، از سه ماه پیش تاکنون کمک های نقدی به همین شکل انجام می شود، اما جمعی از مردم به محض اینکه متوجه شدند روز بیست و یکم ماه فرا رسیده است، وارد عمل شدند. وقتی خبری از یارانه نقدی نشد وحشت کردیم. برای رهایی از هرگونه نگرانی بابت موضوع یارانه نقدی این مطلب را مطالعه کنید فروردین تاخیر در پرداخت یارانه نقدی فروردین دلایل عدم پرداخت کمک نقدی فروردین توصیه می کنیم

یارانه اردیبهشت ماه پرداخت چه زمانی انجام می شود؟

یارانه فروردین به حساب سرپرستان خانواری که مشمول دریافت کمک های دولتی بودند طبق وعده داده شده برای ماه های اول تا سوم 20 ماه واریز شد. کمک های نقدی دهمین چهارم، پنجم، ششم، هفتم، هشتم و نهم بر اساس تقویم 30 فرودین پرداخت می شود. پس نگران قطع شدن یارانه نقدی نباشید.

تغییر زمان پرداخت یارانه نقدی بهمن سال گذشته اتفاق افتاد. طبقه بندی، طبقه بندی یا تفکیک، به قول خود دولت ها، خانوارها نیز تغییر کرده است، اما سازمان هدفمندی که مسئول اصلی پرداخت یارانه نقدی است، می گوید تغییر ساختاری جدی و ساختاری صورت نگرفته است.

نظام رفاهی ایران در اوایل سال 1402 شاخص ها و معیارهای طبقه بندی خانوار از جمله میزان درآمد و دارایی را تغییر داد. علاوه بر این، گزینه صدک به اعداد اعشاری تبدیل شد تا معیارهای تعیین گیرندگان حمایت نقدی دقیق تر شود.

پشتیبانی نقدی به ازای هر نفر پرداخت می شود. کمک خانوار برای صدک های اول، دوم و سوم تحت پوشش کمیته مددکاری یا مددکاری اجتماعی به ازای هر نفر 400 هزار تومان محاسبه می شود. برای این گروه حمایت تشویقی در قالب اعتبار خرید در نظر گرفته شده است که در صورت استفاده از آن حمایت برای هر نفر در خانوارهای دهک اول و سوم به 620 هزار تومان می رسد.

کمک به خانوارهای دهک چهارم و هفتم به ازای هر نفر 300 هزار تومان است و از آنجایی که آنها نیز مشمول بهره مندی از کمک های تشویقی هستند، می توانند در آینده میزان حمایت های دریافتی خود را به 520 هزار تومان افزایش دهند. . خانوارهای رده هشتم و نهم حتی با استفاده از چک نمی توانند از کمک تشویقی بهره مند شوند و به ازای هر نفر 300 هزار تومان حمایت نقدی به حساب آنها واریز می شود.

افزایش 45 درصدی یارانه در قالب طرح یارانه تشویقی قرار بود در دوره هفدهم اتفاق بیفتد. بهمن تا 17 سال گذشته اردیبهشت ماه این به عنوان یک گزینه موقت در سال جاری اتفاق می افتد، اما هنوز به طور رسمی اعلام نشده است که آیا پرداخت حمایت تشویقی پس از این تاریخ تمدید می شود یا خیر. هر خبر و تیتری که در مورد ادامه پرداخت های حمایتی تشویقی می بینید یا می خوانید، حدس و گمان بیش نیست.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا