اخبار روز سینما جهان

پایان رابطه جنیفر لوپز و بن افلک

بن افلک و جنیفر لوپز 47 روز است که در انظار عمومی دیده نشده اند، زیرا گزارش هایی مبنی بر تنش در ازدواج آنها وجود دارد. آخرین باری که این زوج مشهور عکسی از خود منتشر کردند در 30 مارس بود که دست در دست هم در خیابان های شهر نیویورک قدم می زدند.

به گزارش بازتاب آنلاین به نقل از ایندیپندنت؛ جنیفر لوپز خواننده 54 ساله اخیراً زمان زیادی را در شهر نیویورک سپری می کند. علاوه بر تبلیغ فیلم جدید خود در نتفلیکس به نام «اطلس»، به عنوان یکی یکی از برگزارکنندگان مت گالا امسال نیز در پله های موزه متروپولیتن حضور داشت.

لوپز همچنین در حال فیلمبرداری «بوسه زن عنکبوتی» بود، فیلمی بر اساس موزیکال موفق 1993 برادوی بر اساس رمان پیشگامانه مانوئل پویگ در سال 1976. دیگو لونا بازیگر سریال آندور نیز در این فیلم حضور دارد.

در همین حال، کارگردان برنده اسکار، بن افلک، 51 ساله، گزارش شده است که در حال فیلمبرداری The Accountant 2 در ساحل غربی است و همچنین در مراسم کباب تام برادی در 5 مه شرکت کرده است. عدم حضور آنان در انظار عمومی و برگزاری مجامع عمومی به صورت انفرادی شایعات بسیاری را در پی داشته است.

روز چهارشنبه، مجله In Touch ادعا کرد که یک “منبع آگاه” به آنها گفته است که رابطه این زوج هنری به پایان رسیده است.

این منبع ادعا کرد: “آنها نزدیک به دو دهه صبر کردند تا دوباره با هم باشند، اما در نهایت نتوانستند رابطه را با هم حفظ کنند. آنها همیشه یکدیگر را دوست خواهند داشت، اما او نمی تواند او را کنترل کند و او نمی تواند او را تغییر دهد. ” هیچ راهی برای ادامه این رابطه وجود نداشت.

این خودی به مجله گفت که بن افلک از خانه مجلل آنها نقل مکان کرده است تا “روی کار و فرزندانش تمرکز کند.”

در همین حال، TMZ حدس می‌زند که بن افلک برای همیشه در خانه‌اش در برنت‌وود می‌ماند و ادعا می‌کند که این خبر را با عکسی از او در حال دور شدن با سرعت از خانه‌اش تایید کرده است.

این زوج مشهور – که اولین زوج قدرتمندی بودند که نام خود را با هم ترکیب کردند و نام “بنیفر” را نامیدند – عاشقانه عمومی پرفراز و نشیبی داشتند که به سال 2001 بازمی‌گردد، زمانی که در فیلم گیلی بازی کردند و نقدهای منفی دریافت کردند. .

این زوج به مدت 18 ماه در معرض دید عموم قرار داشتند. پس از آن، روزنامه ها به هر حرکت آنها پرداختند، از بازی در فیلم دیگری به نام «دختر جرسی» تا فیلمبرداری موزیک ویدیوی معروف جنیفر لوپز به نام «جنی از بلوک».

چهار ماه بعد، آنها از هم جدا شدند، اما همچنان در تماس بودند و به خوبی از یکدیگر صحبت می کردند. بن افلک در سال 2008 در لایو گفت که هیچ یک از آنها توجه شدید را پیش بینی نکرده بودند. او گفت: “ما عاشق شدیم، هیجان زده بودیم و شاید خیلی در دسترس بودیم.”

بعداً در سال 2017، جنیفر لوپز با افلک گفت وگو کرد و به ووگ گفت که در طول رابطه تیره‌آمیزشان با پوشش رسانه‌ای زرد احساس «از هم پاشیدگی» کرده است.

هر دوی آنها وارد روابط دیگری با افراد مشهور شدند.

این زوج قدرتمند در سال 2021 رابطه خود را از سر گرفتند. سال بعد، آنها در ژوئیه در لاس وگاس دیده شدند و سپس مراسم مجللی را در ماه اوت در املاک 87 هکتاری بن افلک در خارج از ساوانا، جورجیا برگزار کردند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا