اخبار روز

پاسخ از جامعه منطقه 3 به یک ویدیو

به گزارش بازتاب آنلاین، در این پاسخ آمده است: ملک مذکور متعلق به دانشکده آموزش پزشکی و فناوری های یادگیری و تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی می باشد که اخیراً بدون اخذ مجوزهای قانونی لازم مورد بهره برداری قرار گرفته است. ساخت 527 متر مربع فضای آموزشی، رستوران، کلاس درس و 26 متر مربع اتاق نگهبانی در حیاط دانشگاه کاملا نامشخص است.

شهرداری منطقه 2 منطقه 3 پس از سه بار کشف تخلف ساختمانی، اخطاریه کتبی توقف ساخت و ساز را در تاریخ 19 آذرماه به ملک مذکور ارسال می کند. بهمن ۱۴۰۲، ۱۴ فروردین 1403 و 22 اردیبهشت ماه 1403 این اطلاعیه ها صادر و به مسئولین دانشکده تحویل خواهد شد.

سرانجام ظهر امروز که کارکنان دانشکده قصد داشتند مصالح ساختمانی را با گاری پزشکی به محوطه دانشگاه بیاورند، توسط ماموران منطقه 2 و منطقه 3 متوقف شدند و فیلمی در فضای مجازی منتشر شد، این تنها بخشی است. کار ساخت و ساز و ساخت و ساز این ویدئو یک کیوسک امنیتی با ارتفاع 26 متر را نشان می دهد.

و داستان واقعی چیست؟

ساختمانی با کاربری آموزشی و رستورانی به مساحت 527 مترمربع که برای دانشجویان جدیدالورود ساخته شده و در فیلم نامی از آن ذکر نشده است که هدف آن برهم زدن روحیه عمومی و جریحه دار کردن احساسات جامعه است.

شهرداری منطقه 3 برای جلوگیری از آسیب و حفظ حقوق شهروندان موضوع را با جدیت از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهد کرد.

تصاویر ساختمان اصلی در حال ساخت زیر این پاسخ برای تنویر افکار عمومی منتشر شده است.

لازم به توضیح است که ورود و خروج دارو از درب داروخانه خیابان ولیعصر(عج) می باشد و درب نشان داده شده در فیلم درب دوم و فرعی داروخانه می باشد.

در پایان یادآور می‌شود کلیه مؤدیان اعم از حقیقی و حقوقی می‌بایست با نظارت مهندس ناظر دارای پروانه و با نظارت شهرداری و با رعایت اصول قانون، پروانه‌ها و پروانه‌های ساختمانی، ساخت و ساز، تخریب و نوسازی دریافت کنند. برای ایمنی و آتش سوزی کارهای ساختمانی را انجام دهید.

۴۷۴۷

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا