اخبار روز

هدیه ویژه تامین اجتماعی برای بیمه شده / حساب خود را چک کنید


به گزارش مانیبان؛ مدیر کل تامین اجتماعی از کمک ۴۰۰ هزار تومانی برای خرید کتاب بیمه شدگان جدیدالورود بیمه دانشجویی، بیمه دختران و زنان خانه دار همزمان با آغاز نمایشگاه کتاب خبر داد.

میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی همزمان با آغاز به کار سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، هدیه ویژه این سازمان به افرادی که در طرح بیمه دانشجویی و دخترانه به بیمه شدگان این سازمان می پیوندند. و طرح بیمه زنان خانه دار در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب، اعلام کرد و گفت: توسعه پوشش بیمه ای یکی از حقوق اساسی مقرر در قانون اساسی و یکی از رسالت های سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین سازمان بیمه گر کشور است. که مستلزم آگاه سازی مردم از مزایای بیمه و به عبارتی تقویت فرهنگ بیمه در بین اقشار مختلف جامعه است.

بدین منظور و تشویق قشر بزرگ و تحصیلکرده دانش‌آموزان و دختران و زنانی که هسته اصلی خانواده در فرهنگ ایرانی اسلامی را تشکیل می‌دهند. در نمایشگاه کتاب امسال تهران، هرکسی که در طول نمایشگاه (از 19 تا 29 اردیبهشت ماه ماه)، برای اولین بار در رابطه با قرارداد در یکی درخواست برای طرح های بیمه برای دانشجویان یا بیمه برای زنان خانه دار و دختر. مشروط به پرداخت حق بیمه خود تا پایان خرداد 1403; در قالب خرید 400 هزار تومان کتاب ویژه نمایشگاه بین المللی کتاب تهران که از طریق سامانه فروش مجازی نمایشگاه (book.icfi.ir) قابل استفاده است، در هدیه ویژه این سازمان قرار می گیرد.

وی افزود: انعقاد قرارداد و پرداخت حق بیمه در این طرح ها به صورت ساده و از طریق سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی به آدرس es.tamin.ir و بدون نیاز به مراجعه به شعب این سازمان امکان پذیر است. سازمان حضوری و شرایط و ضوابط قرارداد و اطلاعات مرتبط. در این سامانه می توانید به خدمات و تعهدات این بیمه نیز دسترسی داشته باشید. همچنین در طول برگزاری نمایشگاه کتاب، همکاران این سازمان برای ارائه خدمات مشاوره بیمه ای و پاسخگویی به سوالات بازدیدکنندگان در نمایشگاه حضور داشتند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درباره نحوه دریافت پاداش دفترچه هدیه این سازمان افزود: با تمهیدات انجام شده، ارائه این پاداش به صورت حضوری و بلافاصله پس از انعقاد قرارداد، مشروط به پرداخت حق بیمه تا پایان قرارداد. خرداد 1403 برای بیمه شده پیامکی ارسال می شود که در این پیامک; کد تخفیف 400 هزار تومانی به عنوان هدیه از سوی سازمان تامین اجتماعی به شما اعلام می شود و دارنده این کد می تواند با مراجعه به سامانه مجازی نمایشگاه کتاب تهران به صورت غیرحضوری از این هدیه بهره مند شود.

موسوی همچنین گفت: همچنین با توجه به اینکه سازمان تامین اجتماعی به عنوان یک سازمان بیمه گر بین نسلی به شدت متاثر از تغییرات جمعیتی است، این سازمان از جمله سازمان هایی است که به طور جدی از طرح های مربوط به جوانان جمعیت و مادران حمایت می کند و امسال در تهران. نمایشگاه کتاب، این سازمان غرفه ای را به حوزه خانواده برپا کرده و برنامه های متنوعی را در این زمینه در قالب رویدادهای مختلف با حضور بازدیدکنندگان از نمایشگاه و همچنین کارشناسان این حوزه تدارک دیده است.

بر اساس این گزارش، طرح های بیمه ای زنان خانه دار و دختر و همچنین بیمه دانش آموزی در قالب طرح بیمه جامع ایرانیان از جمله برنامه های سازمان تامین اجتماعی برای توسعه پوشش بیمه ای در کشور است و در دو سال اخیر در مجموع حدود 600 هزار نفر در قالب این دو طرح حدود 600 هزار نفر به تعداد بیمه شدگان این سازمان اضافه شده است.

دانش آموزانی که در مقاطع مختلف تحصیلی تحصیل می کنند می توانند در قالب طرح بیمه دانشجویی تحت پوشش تامین اجتماعی قرار گرفته و در طول تحصیل برای خود سوابق بیمه ای ایجاد کنند. شرایط و ضوابط این بیمه و راهنمای تصویری نحوه انعقاد قرارداد و پرداخت حق بیمه در طرح بیمه دانشجویی سازمان تامین اجتماعی در سایت student.tamin.ir قابل مشاهده و دانلود است.

در طرح بیمه زنان خانه دار و دختر، تمامی زنان و دختران فاقد پوشش بیمه ای می توانند تحت پوشش خدمات مختلف بیمه ای سازمان تامین اجتماعی قرار گیرند و امنیت اقتصادی زنان را به ویژه در دوران سالمندی (در قالب مستمری) تامین کنند. از مزایای این بیمه برای بانوان می باشد. شرایط و ضوابط این بیمه و راهنمای تصویری نحوه عقد قرارداد و پرداخت حق بیمه در این طرح در سایت women.tamin.ir قابل مشاهده و دانلود می باشد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا