اخبار ارز دیجیتال

نویسنده کتاب Strong Black ضعف بازار ارزهای دیجیتال را فاش کرد!

زمان مطالعه: 2 دقایق

نسیم نیکلاس طالب، کارشناس مدیریت ریسک، ریاضی‌دان و نویسنده کتاب‌های معروف مدیریت ریسک مانند «قوی سیاه»، سخنران معروف و مخالف ارزهای دیجیتال است. او اخیراً در توییتر خود اشاره کرده است که از نظر او نقطه ضعف اصلی بازار ارزهای دیجیتال است.
وی در توییتی که طالب منتشر کرد، ادعا کرد که با در نظر گرفتن ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر 1.5 تریلیون دلار است، اگر سرمایه گذاران فعال در این حوزه 1 تا 4 درصد از دارایی های خود را بفروشند، ارزش کل بازار کاهش می یابد. به نیمه چنین ادعاهایی اغلب به بیت کوین اشاره دارد. زیرا این رمزارز پرچمدار به دلیل همبستگی سایر ارزهای دیجیتال با آن، عموماً بر قیمت آن تأثیر می گذارد. به این ترتیب اگر قیمت بیت کوین کاهش یابد، قیمت سایر ارزهای دیجیتال نیز کاهش می یابد و اگر قیمت بیت کوین افزایش یابد، این اتفاق در مورد سایر ارزهای دیجیتال نیز رخ می دهد.

طبق گزارش‌های قبلی CryptoNews، طالب به دلیل انتقاد از ارزهای دیجیتال معروف است، اگرچه او در گذشته از طرفداران بیت‌کوین بوده و در طول بحران بانکی ۲۰۱۹ آن را تحسین کرده است. با این حال، او تمام بیت‌کوین‌های خود را در سال ۲۰۲۱ به دلیل نوسانات بالا فروخت. بیت کوین دلیل این تصمیم است. او در آن زمان در توییتی اعلام کرد که امکان تعیین قیمت کالاها با استفاده از بیت کوین وجود ندارد.
در دو ماه گذشته، بیت کوین از بحران جاری بانکداری استفاده کرده است، که با سقوط چندین بانک بزرگ در ایالات متحده، مانند بانک سیلیکون ولی، بانک سیگنچر و اخیراً، بانک فرست ریپابلیک، تشدید شده است. از روند صعودی استفاده کرده و به سطح 30000 دلار رسیده است. . با این حال، سه روز پیش، فدرال رزرو دوباره نرخ بهره را افزایش داد و باعث شد بیت کوین به زیر سطح 29000 دلار سقوط کند.

که توسط نویسنده کتاب Black Strong نوشته شده است، ضعف بازار ارزهای دیجیتال را آشکار کرد! اولین بار در Cryptocurrency News. ظاهر شد.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا