اخبار روز سینما

به گفته ی آقای وکیل حبیب رضایی یکی از سالم ترین آدم های سینماست!

ساعاتی پیش سرپرست تیم حقوقی حبیب رضایی توضیحاتی را در قالب ویدئویی در صفحه شخصی این بازیگر ارائه کرد که متن آن را در ادامه می خوانید.

به گفته ی آقای وکیل حبیب رضایی یکی از سالم ترین آدم های سینماست!

وکیل حبیب رضایی در دادگستری گفت:

با توجه به رسانه ای شدن نتیجه شکایت آقای حبیب رضایی و حساسیت موضوع، لازم دانستم به عنوان سرپرست تیم وکلای ایشان علاوه بر انتقاد از حقوقی که دارم، مطالبی را به ایشان مثل یک وکیل ارائه کنم.

در وهله اول پس از طرح شکایت موکل ما، شکایت دیگری مطرح شد و متأسفانه به دلیل تجمیع پرونده ها، موضوع شکایت موکل ما تحت تأثیر آن شکایت دوم قرار گرفت و در متن دستور، دلایل و ادله ذکر شده از جمله شهادت چند نفر و همچنین پرونده خانه تئاتر متعلق به شاکی دوم پرونده است.

وی در ادامه گفت: ثانیا صدور قرار منع تعقیب، اعتراض ما به قرار و ارجاع پرونده به دادگاه مصادف با حوادث پس از شهریور سال گذشته بود که در نهایت منجر به دستگیری برخی از هنرمندان از جمله خانم ترانه علیدوستی شد. موکلم بلافاصله پس از دستگیری خانم علیدوستی اصرار داشت که پیگیر این پرونده نمی شود. در نتیجه دفاعیاتی که برای ارائه در دادگاه آماده کرده بودیم در دادگاه ارائه نشد.

دلیل انصراف موکلم این بود که اولاً او نمی خواست در دادگاه حاضر شود که یکی از آن ها به دلیل فعالیت های اجتماعی خود در حال حاضر در زندان است و مورد تأیید وی قرار نگرفت و ثانیاً در همان زمان 24 کار می کرد. روزی ها و ساعت ها در کمیته ای در سالن سینما برای نظارت و رفع مشکلات هنرمندان کار کرد و زندانی شدن به علت به شکایت خود را در آن مقطع منصفانه ندانست.

دستور صادره به هیچ وجه ادعای موکلم را ثابت نمی کند.

این وکیل دادگستری در ادامه افزود: نکته سوم این است که دستوری که وارد شده است به هیچ وجه ادعای موکل من را ثابت نمی کند و در مدارکی که ارائه کرده اید دلیلی بر اثبات ادعای کذب وجود ندارد. متأسفانه عده ای از انتشار گزینشی این تصمیم ابراز خوشحالی کردند و آن را برابر با اثبات ادعای خود دانستند و گفتند هرچه در این باره گفتیم، درست است.

اگر این طور فکر می کنند می توانند مطالبات خود را به صورت قانونی در مرجع قضایی مطرح کنند و موکلم حاضر است به این اتهامات واهی پاسخ دهد و در هر مرجع قانونی از خود دفاع کند. همچنین با توجه به نتیجه ای که از آنجا به دست آمد که این نقل قول ثابت کرد که هر چه در مورد آن گفتیم صحیح است، لازم می دانم بخشی از این نقل قول را بخوانم.

سپس بخشی از متن نقل قول را می خواند:

در سوی دیگر این رابطه، زنان و دخترانی هستند که برای بیشتر دیده شدن و ایفای نقش های بهتر، جنبه نجابت و خویشتن داری را رعایت نکردند تا به خواسته های مادی و طبیعی خود برسند. چشمان خود را بر حقایق و واقعیت ها و گاه از راه های دیگر بسته اند. آن ها به شکلی نامشروع و غیرقانونی با تحریف جایگاه والای زن و زیر پا گذاشتن حریم عفاف و حجاب به اهداف خود دست یافته و باعث امری غیرحرفه ای و غیراخلاقی شده اند. از این رو فضای آزاردهنده ای در عرصه سینما و تئاتر حاکم خواهد شد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا