اخبار روز سینما

نخستین واکنش پیمان معادی به حواشی پیرامون افعی تهران

اخیرا واکنش پیمان معادی به حواشی پیرامون سریال افعی تهران در صفحه اینستاگرامی خود، خبرساز شد و اتفاقاتی را در پی داشت که بسیار جنجال‌برانگیز بود.

«پیمان معادی» بازیگر و نویسنده افعی تهران، در پی شکایت آموزش و پرورش از این سریال به خاطر سکانسی که توهین به مقام معلم تلقی شده بود؛ از مخاطبان خواست تا از معلمان خود قدردانی کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


واکنش پیمان معادی به حواشی پیرامون افعی تهران

«معادی» در اینستاگرام خود نوشت:

بازنشر سکانس‌های سریال باعث بحث و تبادل نظر شده و به خصوص سکانس برخورد شخصیت اصلی داستان با ناظم مدرسه‌ای که سابقه تنبیه بدنی دانش‌آموزان را داشته مورد انتقاد قرار گرفته است.

او در ادامه با اشاره به اینکه شخصیت ناظم در این سریال واقعی نیست، تاکید کرد که عوامل سریال از اهمیت نهاد مدرسه و معلم در تربیت جامعه آگاه هستند و به خوبی می‌دانند که بعد از خانواده، مدرسه مهم‌ترین نهاد در پرورش افراد یک جامعه است.

نخستین واکنش پیمان معادی به حواشی پیرامون افعی تهران

«معادی» در پایان از مخاطبان خواست تا با ذکر نام و سال تحصیلی، از معلمین خود در شبکه‌های اجتماعی یاد کنند و از این طریق از آن‌ها قدردانی شود. این درخواست «معادی» با استقبال کاربران فضای مجازی روبرو شده و بسیاری از مردم با به اشتراک گذاشتن خاطرات خود از معلم‌های خود، از آن‌ها تشکر و قدردانی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی واکنش پیمان معادی به حواشی پیرامون افعی تهران چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا