اخبار روز سینما

نخستین تصاویر انیمیشن سریالی Batman: Caped Crusader منتشر شد

«بروس وین» (Bruce Wayne) شنل خود را به تن می‌کند! انیمیشن سریالی Batman: Caped Crusader در 1 آگوست از Prime Video پخش می‌شود.

سریال انیمیشنی جدید بتمن: کاپد کروسیِدر در تاریخ 1 آگوست (11 مرداد) از «Prime Video» پخش خواهد شد. این سریال که توسط «جی جی آبرامز»، «مت ریوز» و «بروس تیم» تهیه شده است و در 10 قسمت به بررسی داستان کلاسیک «بتمن» می‌پردازد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


نخستین تصاویر انیمیشن سریالی Batman: Caped Crusader منتشر شد

داستان این سریال در شهر «گاتهام» روایت می‌شود، جایی که فساد بیداد خواهد کرد و شهروندان در ترس زندگی می‌کنند. «بروس وین» مردی ثروتمند و اجتماعی، پس از یک تراژدی هولناک، تبدیل به «بتمن» خواهد شد. او در راه مبارزه با جرم و جنایت، متحدانی غیرمنتظره پیدا می‌کند؛ اما اقدامات او پیامدهای غیرقابل پیش‌بینی‌ای به همراه دارد.

انیمیشن سریالی Batman: Caped Crusader

بتمن: کاپد کروسیِدر بر اساس سریال انیمیشنی محبوب بتمن: مجموعه انیمیشن ساخته شده است. این سریال که توسط «بروس تیم» خلق شده بود، از سال 1992 تا 1995 از شبکه «Fox Kids» پخش شد و به خاطر داستان‌های جذاب و شخصیت‌های به‌یادماندنی‌اش مورد تحسین قرار گرفت.

«Prime Video» سال گذشته پس از حذف سریال از «HBO Max»، ساخت دو فصل از بتمن: کاپد کروسیِدر را در دست ساخت قرار داد. این سریال جدید از «برادران وارنر»، «ربات بد» و «6th & Idaho»، شخصیت‌های آشنای دنیای «بتمن» را به تصویر می‌کشد که شامل کاراکترهایی همچون «بروس وین» و (بتمن)، «سلینا کایل» (کت وومن)، «دکتر هارلین کوینزل» (هارلی کویین)، «کمیسر جیم گوردون» و «دو چهره» می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی نخستین تصاویر انیمیشن سریالی Batman: Caped Crusader چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Variety

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا