اخبار تهران

موافقت با آزادسازی اراضی دوشان تپه؛ خیابان پیروزی به دماوند متصل می‌شود

محمدهادی علی احمدی شهردار منطقه 13 با اشاره به توافق شهرداری تهران و نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در خصوص دوشان تپه گفت: با تصویب این توافقنامه، ارائه سرانه خدمات از طریق بازگشایی از معابر منتهی به دوشان تپه و همچنین آزادسازی زمین به مساحت تقریبی 80 هکتار و اتصال خیابان پیروزی به دماوند انجام می شود.

وی افزود: حدود 80 هکتار از اراضی دوشان تپه با تصویب این توافقنامه به زودی آزاد می شود که شامل بازگشایی جاده صفا، دهقان، پنجم نیروی هوایی و تقاطع شرق به غرب جاده عادلی و دهقان می شود.

شهردار منطقه 13 با اشاره به رونق منطقه یاد شده، کاهش تردد و دسترسی به معابر افزود: با آزادسازی اراضی دوشان تپه و بازگشایی راه های حاشیه ای، توسعه خوبی را در قسمت شرقی شاهد خواهیم بود. . از پایتخت.

علی احمدی با تاکید بر کاربری زمین پایگاه هوایی دوشان تپه و لزوم حفظ باند آن در مواقع بحران، تصریح کرد: باند فرودگاه همچنان در شرایط عملیاتی قرار دارد تا در مواقع خاص یا بلایای طبیعی مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان، شهردار منطقه 13 اظهار داشت: با توجه به نظارت چند ساله شهرداری منطقه 13 و حمایت مدیریت شهری، مطابق با درخواست مردم برای بازگشایی معابر دوشان تپه چندین جلساتی برگزار شده است. از جمله آن جلسات می توان به جلسات متعدد معاون شهرسازی تهران و مدیران کل و مدیران کل شهرداری، سازمان املاک و مستغلات با معتمدین نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، نشست گروه ماده 5 کار که با حضور مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران، مدیر کل طرح های شهری و رئیس ماده 5 برگزار شد، خاطرنشان کرد: این تفاهم نامه سرانجام در جلسه ای رسمی به امضای شهردار تهران و اعضای کمیسیون ماده 5 رسید.

منبع:تحلیل بخش تهران

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا