اخبار روز سینما

قسمت دوم فیلم Road House ساخته خواهد شد

دنباله فیلم Road House توسط آمازون ام جی ام در حال ساخت است و «جیک جیلنهال» نقش اصلی خود را به عنوان «دالتون» تکرار خواهد کرد.

در حالی که آمازون در حال حاضر جزئیات دیگری را مخفی نگه می‌دارد، اما خبر این پروژه مهم را با حضور رئیس استودیوی Amazon MGM، «جنیفر سالکه»، در ابتدای اولین ارائه مقدماتی خود به تبلیغ دهندگان، در روز سه‌شنبه فاش کرد و گفت که قسمت دوم بازسازی Road House را می‌سازد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


قسمت دوم فیلم Road House ساخته خواهد شد

«جنیفر سالکه» روی صحنه در محل پیر 36 در شهر نیویورک گفت:

همانطور که امسال دیدیم، دنیا برای فیلم کوچکی به نام فیلم بار کنار جاده دیوانه شد. نزدیک به 80 میلیون بیننده در سراسر جهان، Road House را تماشا کرده‌اند. ما دوست داریم این نتایج را تماشا کنیم.

فیلم رود هاوس توسط «آنتونی باگاروزی» و «چارلز موندری» نوشته شده است. در این فیلم، بازیگرانی از جمله «دانیلا ملکیور»، «بیلی مگنوسن»، «جسیکا ویلیامز»، «کانر مک گرگور» و «لوکاس گیج» نیز حضور دارند.

فیلم Road House

بر اساس آمار Amazon MGM Studios، اولین فیلم خانه کنار جاده، تا به امروز نزدیک به 80 میلیون بیننده در سراسر جهان جذب کرده است. این فیلم در تاریخ 21 مارس 2024 (2 فروردین 1403) در پرایم ویدیو به نمایش درآمد و در دو آخر هفته اول خود، بیش از 50 میلیون بیننده در سراسر جهان را به خود جلب کرد و به پربیننده‌ترین فیلم اکران شده استودیوی آمازون MGM در سراسر جهان تبدیل شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت دنباله فیلم Road House چیست؟ آیا شما قسمت ابتدایی این اثر را دیده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Variety

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا