اخبار روز

ماجرای عجیب از روزی که حجازی در فرودگاه به سرقت رفت!

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین؛ امروز (چهارشنبه 2 خرداد) سیزدهمین سالگرد درگذشت ناصر حجازی اسطوره فوتبال ایران و باشگاه استقلال است، اگرچه سال ها از این اتفاق تلخ می گذرد، اما فوتبالدوستان هنوز از مرحوم حجازی یاد می کنند.

یکی یکی از مهمترین اتفاقات زندگی ناصر حجازی حضور او در هند و بنگلادش است. اتفاقی که در مربیگری او نقش اساسی داشت و با سختی های زیادی همراه بود. آتیلا حجازی، پسر اسطوره استقلال سال گذشته در این کافه صحبت کرد.

او ابتدا گفت: «من خودم با او بودم. او دوران سختی را در هند سپری کرد. کل سرمایه او 100 دلار بود. او نمی توانست غذای زیادی تهیه کند و باشگاه یک زیرزمین کثیف برای او فراهم کرد. اما او گفت باید این کار را انجام دهم. داستان های او بسیار جالب بود. همیشه می‌گفت ایرانی‌ها من را آنجا می‌بینند و می‌پرسند چرا وزن کم کردی؟ آیا شما معتاد هستید؟» نبود غذا سپس ناگهان زندگی او تغییر می کند.

آتیلا حجازی ادامه داد: پدرم که از هند ناامید شده بود به ایران بازگشت و در فرودگاه مشغول خواندن کتاب بود. آنها با یکدیگر صحبت می کنند. او می گوید من یک بازیکن نیجریه ای هستم. پدر هم می گوید من هم برای امتحان به هند آمدم. پدرم رزومه اش را نشان می دهد که بنده خدا باور نمی کند. طرف میگه: بریم بنگلادش! باورش سخت است، اما او اصرار دارد و پدرم انکار می کند که آنها در همان فرودگاه سوار شوند و با هم به بنگلادش پرواز کنند. یک روز با مدیر باشگاه جلسه داشت، سپس آنجا. به او گفتند که سطح تو خیلی بالاتر از ماست، همان موقع بود که سرمربی تیم را برکنار کردند و به پدرم گفتند تو بازی های آخر آنجا باید هم بازیکن و هم سرمربی تیم باشی. در آن زمان محمدان با سه امتیاز کمتر تیم دوم بود و باید تمام بازی های خود را می برد، رهبر وقت یک بازی شکست خورد و هر دو تیم در آخرین بازی برای قهرمانی گلزنی کردند. این دیدار در بنگلادش به اندازه دربی ایران و هواداران بسیار مهم بود. آنها واقعاً دیوانه بودند. محمد در این بازی فقط باید بازی را برد تا قهرمان شود. ابتدا گل می زنند و در طول بازی دروازه بان مصدوم می شود و پدرم وارد دروازه می شود و بازی را 3-2 می برند و قهرمان می شوند. جالب اینجاست که هواداران او را روی دوش خود از ورزشگاه تا خانه حمل کردند. سپس گفت: «دیگر نمی توانم بازی کنم» و این بازی، بازی خداحافظی ناصر حجازی بود. او پنج تا شش سال آنجا بود، در دو دوره مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کرد و پنج بار قهرمان شد. آنها در آسیا به مصاف استقلال و پرسپولیس رفتند.

258 258

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا