اخبار روز سینما

قسمت آخر سریال Young Sheldon در لوکیشن فیلمبرداری سریال بیگ بنگ تئوری ضبط خواهد شد

ستارگان سریال Young Sheldon ، «مونتانا جردن» و «امیلی اسمنت»، و رئیس «سی‌بی‌اس» از قسمت‌های پایانی و احساسی این سریال خبر می‌دهند.

به گزارش بازتاب آنلاین به نقل از سایت «Deadline»، «مونتانا جردن» و «امیلی اسمنت»، ستارگان سریال شلدون جوان ، به همراه «استنلی استورچ»، رئیس شبکه «سی‌بی‌اس»، در مورد قسمت‌های پایانی احساسی این سریال کمدی خانوادگی صحبت کرده‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


ضبط قسمت آخر سریال Young Sheldon در لوکیشن فیلمبرداری سریال بیگ بنگ تئوری

سریال شلدون جوان به خط پایان نزدیک می‌شود. پس از پخش قسمت 10، این سریال پیش درآمدی بیگ بنگ تئوری ، که با بازی «ایان آرمیتیج» در نقش اصلی تولید شده، طی دو هفته آینده با پخش دو قسمت پشت سر هم به کار خود در هفت فصل در شبکه CBS خاتمه خواهد داد.

سریال Young Sheldon
سریال Young Sheldon

همانطور که قبلا گزارش شده است، در قسمت پایانی سریال شاهد حضور «جیم پارسونز»، تهیه‌کننده اجرایی و راوی سریال که در طول 12 فصل سریال The Big Bang Theory نقش «شلدون» بزرگسال را بازی می‌کرد و همچنین «ماییم بیالیک»، دیگر بازیگر این سریال جذاب و مهیج خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ضبط قسمت آخر سریال Young Sheldon در لوکیشن فیلمبرداری سریال بیگ بنگ تئوری چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Deadline

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا