اخبار روز سینما

فصل پنجم نونخ فصل ماه عسل سلمان بود







به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، پخش سریال نونخ با فصل اول آغاز شد; سریالی که کم کم به اوج خود رسید و شخصیت های آن نزد مخاطبان محبوب شدند یکی نقش سلمان یکی از آنها بود. کاظم نوربخش صد سال بازیگری را با سریال نونخ و نقش سلمان سپری کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: جسارت این شخصیت از فصل دوم و فصل های بعدی سریال آغاز شد. یکی او به یکی از محبوب ترین شخصیت ها و چهره ها تبدیل شد و شهرت زیادی برای نوربخش به ارمغان آورد و یکی از معروف ترین بازیگران کردستان و شهرستان بیجار است که عمده فعالیت هایش بر روی صحنه نمایش است.

او به دعوت سعید آقاخانی هموطنش برای بازی در این سریال حضور داشت و این دو سابقه آشنایی و دوستی طولانی دارند.

کاظم نوربخش درباره فصل پنجم نون خا و بازخوردش گفت: من در فصل پنجم نون خا با شیرین ازدواج کردم و این فصل سختی های خاص خودش را داشت.

وی ادامه داد: البته قرار بود به ماه عسل برویم اما درگیر داستان های فصل پنجم شدیم و تا روز آخر درگیر سختی این ماجرا بودیم به همین دلیل نتوانستیم ماه عسل خود را ادامه دهیم.

نوربخش توضیح داد: مردم از زمان پخش فصل اول این سریال به ما خیلی لطف داشتند و تا الان شرمنده محبت مردم هستیم. دلم می خواهد همیشه دل مردم شاد و لب هایشان لبخند بزند و هر کاری که می کنیم برای مردم است.

وی درباره سختی های این فصل تصریح کرد: هر سریالی حتی آنهایی که در خانه فیلمبرداری می شوند سختی های خاص خود را دارند اما سریالی که لوکیشن ثابتی ندارد و همیشه در جاده و وانت باشد سختی های بیشتری دارد.




آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا