اخبار خودرو

فروش اولین برقی کرمان موتور در سامانه وارداتی ها | EJ7

فروش اولین برقی کرمان موتور در سامانه وارداتی ها | EJ7

با به روز رسانی جدید سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی، فروش اولین خودروی برقی کرمان موتور در این سامانه آغاز شد.

دیروز بود که سامانه خودروهای وارداتی برای خودروهای برقی افتتاح شد و خودروهایی همچون لونا جی آر ای، هونگچی E-QM5 و هوندا ENS1 راه اندازی شد. هم اکنون با آخرین آپدیت این سامانه، فروش اولین موتور برق کرمان آغاز شده است. این خودرو مدل برقی است. KMC J7 در سیستم با نام EJ7 فروخته می شود. یک خودرو که قبلا تعدادی از آن به رانندگان تاکسی تحویل داده شده بود و اکنون تعدادی دیگر برای فروش به متقاضیان خودروهای وارداتی در نظر گرفته شده است. طبق اطلاعیه منتشر شده این پیشنهاد فقط برای مشتریانی است که در اسفند 1401 با قفل کردن حساب در اولویت بوده و فروش برای عموم آزاد نمی باشد. قیمت فروش نهایی این خودرو 1,098,650,000 تومان است. توجه داشته باشید هزینه هایی مانند بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه شماره گذاری، اسقاط خودروهای فرسوده، حمل و نقل و … به این مبلغ اضافه می شود.

نام ماشین شرکت وارد کننده قیمت ثابت در مبادی ورودی (تومان)
EJ7 کرمان موتور ۱,۰۹۸,۶۵۰,۰۰۰

مشخصات فنی EJ7

اولین سدان برقی و کرمان موتور وارداتی یا EJ7 دارای یک موتور تمام برقی است که روی محور جلو نصب می شود و می تواند 192 را به حرکت درآورد. رزومه قدرت و 340 نیوتن متر گشتاور انتقال به چرخ های جلو مسافت پیموده شده نسخه الکتریکی KMC J7 در چرخه NEDC حدود 401 کیلومتر است و در شرایط بهینه می تواند تا 500 کیلومتر را طی کند. باتری های نسخه برقی KMC J7 در مدت زمان 48 دقیقه به شرایط بهینه خود (30 تا 80 درصد ظرفیت باتری) در حالت شارژ سریع می رسند که رقم خوبی برای این خودرو است.

EJ7 برقی
فروش اولین برقی کرمان موتور در سامانه وارداتی ها | EJ7

کابین و امکانات

سدان EJ7 با دو کیسه هوا، روکش داخلی از چرم مصنوعی، کروز کنترلدکمه استارت، تقویت کننده دیجیتال جلو، تکنولوژی نور LED، سنسور نور، سنسور باران، ترمز دستی برقی، نگه داشتن خودکار، تهویه مجهز به سیستم اتوماتیک، دوربین و سنسور پارک عقب، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، سیستم کنترل استارت در سربالایی، سیستم بازیابی خودکار انرژی و … می باشد.

کابین برقی EJ7
فروش اولین برقی کرمان موتور در سامانه وارداتی ها | EJ7

فیلم معرفی سدان برقی وارداتی با موتور کرمان.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا