اخبار خودرو

شرایط فروش اقساطی جک J4 و KMC T8 اعلام شد

شرایط فروش اقساطی جک J4 و KMC T8 اعلام شد

به تازگی شرکت کرمان موتور شرایط فروش اقساطی جک J4 و KMC T8 را اعلام کرده است. این شرایط فروش از فردا انجام می شود.

طبق شرایط فروش رسمی منتشر شده، گربه J4 به قیمت مصوب 791.400.000 تومان با شرایط پرداخت 18، 24 و 30 ماهه به فروش می رسد. پیش پرداخت در زمان ثبت نام 541.400.000 تومان می باشد و موعد تحویل پس از 60 روز کاری خواهد بود. در این شرایط فروش سود دیرکرد ماهانه 3 درصد محاسبه می شود و سند تا زمان انحلال در رهن شرکت باقی می ماند.

علاوه بر جک J4، KMCT8 نیز به صورت اقساطی به فروش می رسد. KMC T8 به قیمت مصوب 1000 میلیون و 697 میلیون تومان به صورت اقساطی با شرایط پرداخت 18، 24 و 36 ماهه به فروش می رسد. پیش پرداخت در زمان ثبت نام 791 میلیون و 400 هزار تومان و موعد تحویل پس از 90 روز کاری خواهد بود. در این شرایط فروش سود دیرکرد ماهانه 3 درصد محاسبه می شود و سند تا زمان انحلال در رهن شرکت باقی می ماند.

مشخصات KMC T8

KMC T8 دارای یک موتور 2 لیتری توربوشارژ در زیر کاپوت است. این موتور در مجموع می تواند 174 اسب بخار قدرت و 290 نیوتن متر گشتاور تولید کند و از طریق یک گیربکس 6 سرعته دستی به تمام چرخ ها منتقل کند. از جمله ویژگی های KMC T8 می توان به موارد زیر اشاره کرد. دو کیسه هوا برای سرنشینان جلو، سیستم کنترل پایداریسیستم استارت حرکتی بالای سر، سیستم کنترل کشش، سنسور پارک عقب، دوربین دنده عقب، سیستم کنترل فشار باد لاستیکسیستم ورود بدون کلید، استارت دکمه فشاری، سنسور نور، فناوری چراغ عقب LED، صفحه نمایش لمسی سیستم چندرسانه ای، تنظیم حالت دیفرانسیل، کروز کنترلترمز دستی دستی، کامپیوتر سفر، گرمکن شیشه عقب، پدال های جانبی، چراغ های روشنایی در روز و غیره.

شرایط فروش اقساطی جک J4 و KMC T8 اعلام شد
شرایط فروش اقساطی جک J4 و KMC T8 اعلام شد

مشخصات کانکتور J4

جک J4 مجهز به موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی است. این موتور قادر است حداکثر قدرت 103 اسب بخار و گشتاور نهایی 146 نیوتن متر را از طریق گیربکس CVT به چرخ های جلو منتقل کند. از ویژگی های نسل جدید جک J4 می توان به کروز کنترل، esp، کنترل استارت در سربالایی، کنترل در سراشیبی، سیستم چندرسانه ای لمسی اندروید و … اشاره کرد.

فیلم تست و بررسی جک J4

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا