اخبار خودرو

سامانه وارداتی ها به روز شد ؛ اولین عرضه خودروهای برقی وارداتی

سامانه وارداتی ها به روز شد ؛ اولین عرضه خودروهای برقی وارداتی

سامانه عرضه خودروهای وارداتی ظهر امروز به روز شد و در عرضه جدید متقاضیان می توانند خودروهای وارداتی تمام برقی را انتخاب کنند.

وب سایت عرضه خودروهای وارداتی پس از مدت ها بروز رسانی شد و در آگهی جدید این سایت چهار خودروی وارداتی عرضه شده است. نکته جالب در مورد این پیشنهاد، حضور اولین واردات تمام برقی است. طبق آگهی منتشر شده چهار خودرو هوندا ENS1، لاماری ایما هیبرید، نیسان اتاق آفتابی N17 و ماه GRE به عرضه رسیده است، جزئیات این عرضه در جداول زیر قابل مشاهده است.

نام ماشین شرکت وارد کننده قیمت فروش ثابت در مبادی ورودی (به مرد)
نیسان سانی N17 دنیای مدرن ۱,۱۰۷,۱۴۰,۰۰۰
Lamarie Emma HEV آرین پارس موتور ۱,۵۴۳,۴۰۰,۰۰۰

هزینه ها و هزینه های قانونی پس از ترخیص کالا از گمرک به قیمت های فوق اضافه می شود مانند: بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه شماره گذاری، اسقاط خودروهای فرسوده، هزینه حمل و نقل و ….

نام ماشین شرکت وارد کننده قیمت فروش علی الحساب در مبادی ورودی (تومان)
هوندا ENS1 ایرانیان معین خودرو ۱,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰
ماه GRE ایران خودرو ۹۴۵,۰۰۰,۰۰۰

قیمت فاکتور اعلام شده قیمت در مبادی ورودی و هزینه ها و هزینه های قانونی پس از ترخیص از قبیل مالیات بر ارزش افزوده، هزینه های شماره گذاری، اسقاط خودروی مستعمل، حمل و نقل و غیره. با صدور فاکتور نهایی به قیمت های نهایی و مصوب اضافه می شوند. واردکنندگان می توانند پس از تماس اولیه و پس از دریافت 50 درصد قیمت علی الحساب با متقاضی قرارداد منعقد کنند.

این سامانه از روز یکشنبه مورخ 1392/02/16 لغایت ساعت 23:59 روز سه شنبه 18/02/1403 فقط برای خودروهای منتخب به شرح جدول زیر قابل استفاده است. متقاضیان محترم می توانند در این مرحله از سبد محصولات درج شده در زیر اولویت را انتخاب نمایند. لازم به ذکر است در این مرحله ثبت نام جدیدی انجام نشده و انتخاب خودرو در سامانه فقط برای ثبت نام کنندگان مرحله اول است که اسفند آنها در ماه 1401 حساب شما را مسدود کرده اند.

ویدیوی معرفی Luna GRE

ویدیوی معرفی هوندا ENS1

ویدیوی معرفی نیسان سانی N17

تست و بررسی ویدیویی Lamari Ima HEV

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا