اخبار روز سینما

زمان پخش سریال «Mr. قاضی» در تلویزیون قطعی است







به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، در دو هفته اخیر اولین عکس ها و تیزر فصل دوم سریال Mr. سریال قاضی با عنوان «آقا. قضاوت؛ «شعبه 121» به جدول پخش تلویزیون می رسد، منتشر شد.

تاریخ پخش این سریال به طرق مختلف طی چند روز اعلام شد. یک روز روابط عمومی شبکه دو اعلام کرد که این سریال پنجشنبه سیزدهم پخش خواهد شد اردیبهشت ماه شروع پخش و تاریخ های دیگری در برخی رسانه ها و فضای مجازی ذکر شده است.

حال روابط عمومی سریال در خبری مبنی بر شروع این سریال از فردا پنجشنبه 7 اردیبهشت ماه ماه پخش رسمی این سریال از ماه جاری آغاز می شود: «آقای قاضی; «شعبه 121» در ادامه فصل اول این سریال ساخته شد و قرار است مانند فصل گذشته به موضوع پرونده های قضایی و حل و فصل آنها توسط بهزاد خلج، شخصیت اول سریال و قاضی بپردازد. موارد

در قسمت اول این سریال بهزاد خلج نقش یک قاضی را بازی می کند و شخصیت اصلی سریال در محاکمه قرار می گیرد و به گوشه هایی از زندگی او پرداخته می شود.

یکی از تفاوت های فصل دوم «Mr. قاضی» روایت اتفاقاتی است که در راهروها و اتاق های اطراف دادگاه می گذرد.

فصل دوم سریال درام «Mr. قاضی» به کارگردانی سجاد مهرگان و تهیه کنندگی سید حسام الدین حسینی و سید محمد حسینی سرپرستی گروه نویسندگی را بر عهده دارد.

دیگر بازیگران این سریال عبارتند از: مدیر پروژه: میشم مهدویراد، دستیار کارگردان: نرجس ابراهیمی، تصویربردار: داوود محمدی، تدوین: حسین نشاطی، طراح صحنه: محسن نصراللهی.

«آقای قاضی؛ «شعبه 121» محصول مرکز سیمرغ سازمان صدا و سیما و محصول مرکز هنری رسانه سلوک است. این فصل از «Mr. مجموعه قاضی، مرکز رسانه قوه قضائیه مانند فصل اول به عنوان ناظر و حامی با سازمان صدا و سیما همکاری داشت.




آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا