اخبار روز سینما جهان

در ۸۶ سالگی؛ بازیگر «سرپیکو» از دنیا رفت/ مافیایی که در هالیوود فرود آمد

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، ریچارد فورونجی بازیگری که در دنیای گانگستری بزرگ شده بود و قبل از بازی در فیلم هایی چون «دوی نیمه شب»، «شاهزاده شهر» و «راه کارلیتو» زندان را تجربه کرده بود، دار فانی را وداع گفت. او 86 سال داشت.

فورونجی که در بروکلین متولد شد، اولین نقش کوچک خود را در نقش کورسارو در سریال جنایی بیوگرافیک سال 1973 سرپیکو ایفا کرد. آل پاچینو در این فیلم نقش یک افشاگر را بازی می کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر در سال 1984 در «مرد رپو» در کنار هری دین استنتون و امیلیو استیو بازی کرد و در سال 1988 در فیلم کمدی اکشن «فرار نیمه شب» بازی کرد. یکی یکی از اعضای مافیا با رابرت دنیرو و چارلز گرودین جلوی دوربین رفت.

فورونجی همچنین در سال 1993 در درام جنایی Carlito's Way با بازی آل پاچینو و شان پن بازی کرد. یکی او اوباش را بازی کرد. از دیگر نقش های او می توان به «روزی روزگاری در آمریکا»، «شکارچیان ارواح دوم»، «شاهزاده شهر» و ده ها سریال تلویزیونی از جمله «رئیس کیست»، «قانون مورفی»، «قاشق های نقره ای»، «جفرسون ها» اشاره کرد. ، “کاگنی”. و لیسی» و «سنت بلوز هیل» ذکر شده است.

او در سال 2020 خاطرات خود را با عنوان «از اوباش تا سینما: چگونه از مافیا فرار کردم و در هالیوود فرود آمدم» نوشت.

5757

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا