اخبار روز سینما

داود میرباقری جدول پخش سریال تاریخی سلمان فارسی خود را در سال 1405 اعلام کرد

داودمیر باقری نویسنده و کارگردان سریال سلمان فارسی در بازدید رئیس صداو سیما از پشت صحنه این سریال زمان پخش آن را فاش کرد و گفت سریال او در سال 1405 پخش می شود.

به گزارش بازتاب آنلاین، سریال سلمان فارسی که هفت سال از ساخت آن می گذرد این روزها در شهرک سینمایی غزالی در فصل قدیم ایران در حال تصویربرداری است.

پیمان جبلی رئیس صداوا سیما به همراه محسن برمهانی معاون سیما چندی پیش از پشت صحنه سریال سلمان فارسی دیدن کردند و در ساخت این پروژه شرکت کردند.

داود میرباقری در این بازدید به بررسی روند تولید انبوه آن پرداخت و اظهار داشت که در سال جاری یکی یکی از سخت ترین و سرنوشت سازترین سال های ساخت سریال سلمان فارسی است.

داریوش فرهنگ در نمایی از سریال سلمان فارسی

به گفته میر باقری، این سریال همزمان مراحل تدوین را پشت سر می گذارد تا در سال 1405 آماده پخش شود.

سریال سلمان فارسی یکی از تولیدات ویژه تلویزیونی به تهیه کنندگی حسین طاهری در مرکز سیما فیلم است. در این سریال زندگی حضرت سلمان فارسی، صحابی ایرانی حضرت محمد رسول الله (ص) در سه مقطع زمانی روایت می شود.

علیرضا شجاع نوری نقش سلمان فارسی را در کنار فرهاد اصلانی، داریوش فرهنگ، زنده یاد چنگیز جلیلوند، محمدرضا هدایتی، رامونا شاه، صبح برومند و… برخی از بازیگران این پروژه بزرگ تاریخی-مذهبی بازی می کند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا