اخبار روز سینما

تکلیف فصل سوم سریال سرزمین مادری چه شد؟

اخیرا شایعاتی درباره فصل سوم سریال سرزمین مادری به گوش می‌رسد و این امکان وجود دارد که این سریال، از صدا و سیما پخش نشود.

بسیاری گفته‌اند که فصل سوم سرزمین مادری روی آنتن نمی‌رود و یا فصل‌های قبلی مجددا پخش می‌شوند، اما بررسی‌ها نشان می‌دهند که فصل سوم در حال آماده‌سازی برای پخش در شبکه سه سیما است و روی آنتن خواهد رفت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


فصل سوم سریال سرزمین مادری

درحالیکه پخش این مجموعه برای قبل از ماه رمضان برنامه‌ریزی شده بود؛ اما بعضی رسانه‌ها اعلام کردند که پخش فصل سوم سریال سرزمین مادری از اوایل اردیبهشت ماه شروع خواهد شد. گفته می‌شود که سریال سه فاز دارد و هر فصل حدود 20 قسمت است.

فصل سوم سریال سرزمین مادری

با انتخاب باکس ساعت 18 شبکه سه برای پخش فصل اول، پخش فصل سوم پیگیری می‌شود. فصل سوم در حال اتمام کارهای پس از تولید است و می‌خواهند پس از بازپخش فصل‌های قبلی آن را پخش کنند.

در فصل سوم، زمان داستان به سال‌های 56 و 57 می‌رسد و داستان وارد مرحله میانسالی شخصیت اصلی می‌شود. حالا باید ببینیم در فصل سوم این سریال چه اتفاقاتی خواهد افتاد و اینکه آیا فصل سوم سریال سرزمین مادری، همانند دو فصل اول خود می‌تواند توجه مخاطبان خود را جلب کند یا خیر؟

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فصل سوم سریال سرزمین مادری چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا