اخبار روز سینما

توضیحات رئیس مرکز سیمافیلم درباره سریال جدید موسی (ع)

رئیس مرکز سیمافیلم از تولید سریال حضرت موسی(ع) در سال جاری خبر داد و گفت که امسال شاهد شروع ساخت چند سریال جدید الف ویژه و انجام کارهای مقدماتی آنها خواهیم بود.

«مهدی نقویان» در گفت‌وگویی با اشاره به آغاز تولید سریال موسی(ع) اظهار کرد:

این سریال به زیرساخت‌هایی نیاز دارد که عزم سازمان بر تکمیل زودهنگام آنهاست و پیش‌بینی می‌شود امسال کار به مرحله تولید برسد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


توضیحات رئیس مرکز سیمافیلم درباره سریال جدید موسی (ع)

«مهدی نقویان» درباره مراحل پیش‌تولید سریال توضیح داد:

زیرساخت‌های این سریال در دو فاز تعریف می‌شود و از اول مربوط به انتقال تکنولوژی به داخل کشور که با سرعت در حال انجام است و فاز دوم شامل پیش‌تولید و تست‌های کار که با وجود حمایت‌ها هیچ وقفه‌ای در آن رخ نداده و پیش‌بینی می‌شود امسال وارد مرحله تولید شود.

«نقویان» همچنین از آغاز ساخت چند سریال جدید الف ویژه در سال جاری خبر داد و گفت:

در حال حاضر سه سریال الف ویژه وجود دارد که برای تولید آنها مشکلی وجود ندارد.

سریال جدید موسی (ع)

رئیس مرکز سیمافیلم افزود:

امسال علاوه بر پروژه‌های سلمان و موسی، وارد تولید پروژه‌های الف ویژه‌ی جدید هم خواهیم شد. این رویه در سال‌های گذشته سابقه نداشته و در حالی که پیشتر از یک سریال الف ویژه در سال حمایت می‌شد، در یکی دو سال گذشته شاهد تولید دو سریال الف ویژه به طور همزمان بوده‌ایم و اکنون آماده تولید سریال‌های الف ویژه‌ی جدید نیز هستیم.

«نقویان» در پاسخ به پرسشی درباره کارگردانان این سریال‌ها گفت:

با توجه به سابقه تغییر کارگردان در برخی سریال‌های الف ویژه در سال‌های گذشته، حضور قطعی کارگردانان این سریال‌ها هنوز مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی توضیحات رئیس مرکز سیمافیلم درباره سریال جدید موسی (ع) چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا