اخبار روز سینما

تاروت روزانه فردا جمعه 21 تاروت خوانی اردیبهشت ماه 1403 را اینجا بخوانید


به گزارش شمانیوز : تاروت خوانی روشی برای پیشگویی است. گسترش تاروت بر اساس کارت های تاروت است. تاروت بسیار قدیمی است. تاروت بسیار محبوب است. تاروت خوانی فردا جمعه بیست و یکم ادامه خواهد داشت. اردیبهشت ماه خواندن

فروردین

کارت تاروت: کارت هیروفانت

ماه آوریل، زمان آن رسیده است که الگوهای عادات، سنت های قدیمی را دوباره به هم متصل کنید و راهی برای ایجاد ارتباطات جدید و موفق در آینده نزدیک بیابید. کار گروهی، دعای جمعی، سازماندهی اعمال مذهبی برای هدف معنوی شما در زندگی در دستور کار است. شما به دنبال نعمت پروردگارتان هستید تا در زندگی به جلو بروید. ازدواج، وضعیت، قدرت نیز در کارت است.

اردیبهشت ماه

کارت تاروت: کارت هشت فنجان

اردیبهشت ماه ماهی ها، ممکن است در حال حاضر از قبول مسئولیت بیش از حد پشیمان شوید و کمی خسته شوید. از این به بعد از اختلاف، سوء تفاهم با دوستان و اقوام خودداری کنید. درگیری های درونی شما امروز تهاجمی می شود. شما احساس می کنید که همه روابط بی ارزش هستند. فقر شما را از نظر عاطفی و مادیات جدا می کند. تا زمانی که با نگرش مثبت برنگردند به کسی اعتماد نکنید.

خرداد

کارت تاروت: کارت شوالیه شمشیرها

خرداد ماهی های عزیز، وقتی نوبت به محافظت از دستاوردهای خود در زندگی می رسد، شما بی رحم هستید. اکنون زمان آن است که به شبکه سازی ادامه دهید و بفهمید که چه کسی و چه چیزی بیشترین سود را برای شما در ارزیابی موقعیت فعلی خود در زندگی خواهد داشت. در حال حاضر پیامدهای هر سرمایه گذاری یا تعهد جدیدی را در نظر بگیرید. عجولانه تصمیم نگیرید؛ اگر آن را جدی بگیرید و عاقلانه بگیرید، زمان خوب است.

تیر

کارت تاروت: کارت سه سکه

جولای جان، این روز با برنامه‌های شلوغ، حجم کاری و مسئولیت‌ها و همچنین رشد شغلی عالی مشخص می‌شود. تلاش های فعلی شما به درآمد اضافی منجر می شود. ممکن است در حال حاضر از دنبال کردن رویاهای خود مزایای ملموسی به دست آورید. از نظر مالی، پرداختی ناگهانی از طریق چک یا روش های دیگر دریافت خواهید کرد.

مرداد

کارت تاروت: هشت شمشیر

مرداد ماهی ها، همه چیز به خودی خود اتفاق نمی افتد، شما باید از انرژی خود استفاده کنید و نیت خود را به دنیا نشان دهید. شرایط محدود در گذشته ممکن است ارتباط شما را با دنیا قطع کرده باشد. معاشرت، شبکه سازی و ارتباط با مردم دیگر برای شما جذابیتی ندارد. ممکن است تصمیم بگیرید وضعیت زندگی خود را تغییر دهید، در روابط خود احساس محدودیت کنید و تصمیم بگیرید که بمانید یا ترک کنید.

شهریور

کارت تاروت: کارت احمق

شهریور ماهی ها نشان دهنده شروعی جدید، آغاز یک رابطه جدید یا یک ابتکار جدید است. شما سرشار از انرژی و اشتیاق یک کودک هستید. اگر قصد دارید وارد یک رابطه جدید شوید، وقت آن رسیده است که تمام اطلاعات مربوط به آن شخص را جمع آوری کنید. جذابیت و جذابیت فیزیکی می تواند فریبنده باشد. قبل از اتخاذ تصمیمات مهم تجاری/حرفه ای، پرونده را مطالعه کنید و تکالیف خود را انجام دهید.

مهر

کارت تاروت: کارت قدرت

مهرماهی عزیز، ایمان شما امروز می تواند بزرگترین انگیزه باشد. هماهنگی بین بدن و ذهن فوق العاده است و شما جرأت می کنید خود را به چالش بکشید تا خود را ثابت کنید. شما می خواهید تمام راه را برای اطمینان از تحقق برنامه های خود طی کنید. ممکن است فرصت هایی برای کاوش وجود داشته باشد که در گذشته در نظر نگرفته بودید، اما اکنون برای شما معنادارتر به نظر می رسند.

آبان

کارت تاروت: کارت ماه

آبان امروز انرژی مثبت مختل شده و ممکن است شما را گیج کند، ماهی ها. ذهن شما بدون مرکز است و سرگردان است. تضاد شخصیتی با کسی که با او کار می کنید باعث می شود به این فکر کنید که آیا باید با هم کار کنید یا خیر. ذهن شما آمادگی پذیرش تغییرات را ندارد. اگر به روش های قدیمی ادامه دهید و مسئولیت واقعیت را به عهده نگیرید، این زمان می تواند یک هشدار باشد. یاد بگیرید که نقاط قوت و ضعف دیگران را بپذیرید.

آذر

کارت تاروت: شش شمشیر

آذر ماهی ها، ممکن است بخواهید به تعطیلات بروید و فقط استراحت کنید، و این تعطیلات ممکن است نزدیک دریا، رودخانه یا هر آبزی باشد. آنهایی که عاشق هستند ممکن است احساس کنند که احساساتشان در حال افزایش است و به سرعت تصمیمی جسورانه می گیرند بدون اینکه وقت بگذارند تا دیگران را از دخالت در زندگی خود باز دارند. ممکن است گمراه کننده باشد و نه بیشتر. برای امضای سریع تحت فشار خواهید بود، اما نباید عجله کنید.

دی

کارت تاروت: کارت کاهن بزرگ

دی ماهی های عزیز، ضمیر ناخودآگاه شما مشغول کشف حقایقی است که می خواهید در مورد تعهدات خود بدانید، مسئولیت های شخصی را بر عهده می گیرد و کارهایی را که باید در سطح احساسی و فیزیکی انجام دهید. وقت آن است که خونسرد بمانید و صبور باشید. مدیتیشن، یوگا و تمرینات تنفسی به شما کمک می کند تا به اهداف مورد نظر خود برسید. این روزها حتما استراحت کنید و به تغذیه خود توجه کنید.

بهمن

کارت تاروت: نه شمشیر

بهمن ماهی های عزیز، احتمالاً به دلیل تأخیر در مسائل شخصی نگران خواهید شد یا خواب خود را از دست خواهید داد. این بهترین زمان برای شروع پروژه ها یا روابط جدید نیست. با دوست یا خویشاوندی تماس بگیرید که می تواند به شما در کنترل احساسات کمک کند. بیشتر ترس های شما بی اساس هستند، اما بی ثباتی و افکار منفی در ذهن شما می تواند روز شما را خراب کند. برنامه های کاری خود را با افرادی که خطر استفاده از آن به نفع خود را دارند به اشتراک نگذارید.

اسفند

کارت تاروت: Two of Wands

اسفند ماهی ها، ممکن است به دنبال شریک ازدواج یا کاری باشید که بتواند مستقل و قاطع باشد. امروز روز خوبی برای تحقق رویاهایتان است. وقتی مرزهای شما کمی واضح تر می شود، روابط معنای جدیدی پیدا می کند. روابط موجود قابل اعتماد تر و قوی تر خواهند شد. کار یا پروژه ای که برای شما دردسرهای زیادی ایجاد می کرد، اکنون با کمک دوست یا شریک زندگی شما انجام می شود.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا